Ik zoek al weken naar een goeie driewieler.. en ineens dacht ik goh waarom vraag ik het niet hier We hebben de Trybike als loopfiets en dat gaat geweldig. Maar alle driewielers (met trappers) die ik zie hebben piep kleine wieltjes en eigenlijk altijd van plastic? Voor ons niet relaxed als het niet op schiet haha maar kan me voorstellen voor de kleine ook niet... Iemand een idee voor een makkelijk trapbaar, goed vooruitgaand driewielertje, geschikt voor een klein jongetje (83cm)?
Puky! Staan er genoeg op marktplaats! Wij hebben een gratis lichtelijk verroest exemplaar met duwstang via marktplaats.
Wij hadden voor de oudste een driewieler met duwstang van puky. Prima ding inderdaad. We hebben deze voor de jongste nu ingeruild tegen een skelter van Berg, de buzzy nitro. Wij hebben hem zonder duwstang maar ze zijn er ook met. Hij lijkt lichter te trappen dan de puky, maar is in zijn geheel wel een stuk groter.
Mijn kinderen konden eerder fietsen op een gewone fiets dan op een driewieler. Is een andere beweging en best zwaar. We hebben er met dochter vooral heel veel mee gelopen toen ze net 1 was, zij met haar voetjes op de steuntjes en wij duwend.
Klopt betreft een driewieler en 'mwah-mwah', ik vind ze vooral ouderwets en ken eigenlijk niemand die zo'n ding in praktijk een succes vond. Als ze te jong zijn komen ze niet bij de trappers, en als ze er wel goed op passen is het hele korte tijd leuk en passen ze eigenlijk al op een fietsje. Ik vond een 10 inch fietsje met zijwieltjes en duwstang wel een aanrader! Hele kleine maat. Trapt ook veel natuurlijker met je benen onder je ipv vooraan bij een driewieler. De duwstang en zijwieltjes kunnen er later af. Mijn dochter kon er met 2,5 jaar al op los fietsen (bij een 12 inch fietsje kwam ze toen nog niet op grond met platte voeten) Berg skelters zijn ook erg leuk
We willen niet iets met een duwstang en ben super enthousiast over het idee van een skelter. Het wordt dus de berg buzzy racing super leuk! Bedankt allemaal!!