gisteren weer bij CB geweest , even weer gewogen en gemeten .. en weer prikjes, arme ziel ...!! blijft vervelend !!! ( in vergelijking met een collega haar dochter , is 15 maand, zit nog steeds onder de 10 kg ) gewicht : 10.660 kg lengte : 75.5 cm dus ff nieuwsgierig ! thnx alvast !
Mijn zoontje was met 11 maanden 8750 gram en 74,8 cm! Het is gewoon een klein hummeltje maar groeit verder prima dus niks om me zorgen over te maken.
Met 11 maanden 72 cm en 8840 gram. Met 15 maanden 77 cm en 9300 kilo. Sinds een paar maanden weegt ze eindelijk meer dan 10 kilo en komt eindelijk weer eens wat meer aan, ze weegt nu bijna 11 kilo, bij 82 cm (wij wegen thuis op de gewone personenweegschaal (vindt ze leuk ) en hebben een meetlat in haar kamer)
whaha let op...isabella woog twee weken geleden, 9.1 kilo en was 73 cm, alleen was ze toen nog maar 5,5maand!! wat een joekel he! hopen dat ze niet zo door blijft groeien waar eindigd het dan?? ze krijgt overigens alleen maar flesvoeding nog steeds tot 6 maanden, 4 flessen van 180cc dus niet eens veel! maar groeit als kool!
van 11 maanden weet ik niet meer maar nu is ze 15 maanden en weegt 9550 en is 78 cm. Een kleintje dus.
vandaag gemeten en gewogen en ook weer geprikt(zo zielig) Ons zoontje weegt nu 9350gr en 74,1 cm. wat is de lengte van het kindje van je collega? ons zoontje zit net iets onder de middellijn. qua groei en qua gewicht. volgens mij zit jou kindje precies op de middellijn. een heel gemiddeld kindje dus.