Negatieve test en niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Avi, 15 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avi

Avi Nieuw lid

15 jan 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal ik ben nieuw hier en sinds 5 maanden probeer ik zwanger te worden. Elke maand in het weer spannend. Ook deze maand denk ik weer dat het raak is. Ik heb rommelende darmen, steken in de baarmoeder, puistjes die ineens opkomen, moe, duizelig soms, soms maagzuur. Deze keer voel ik echt dingen die ik niet eerder heb gevoeld. Gisteren had ik het moeten worden. Niks. Ik blij! En tegelijkertijd ook nog steeds spannend, dus toch een testje (van de Kruidvat) geprobeerd. Negatief.
    Nog steeds niet ongesteld en de spanningen lopen enorm op. Ik probeer kalm te blijven. Heb me laten vertellen dat het kan zijn dat ik te vroeg heb getest en dat in de ochtend sowieso beter is. Ik ga dus zondag nog eens testen, mits ik ongesteld ben geworden.
    Heeft er iemand ervaring met een negatieve test en toch zwanger zijn??
    Ben benieuwd! liefs Avi

2. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Sorry geen ervaring nog met een negatieve test en zwanger zijn! Maar wel nog steeds niet ongesteld, maar gisteren een negatieve test met middagurine. Ook ik heb het gevoel dat het raak is want heb helemaal niet het gevoel ongesteld te worden, ik moet erg vaak plassen en denk constant "ooh laat het niet komen". Naast het vaak plassen erg pijn in mijn onderbuik, pijnlijke onderrug en gevoelige borsten. Ik heb voor mezelf besloten om te genieten van me weekend en er niet aan te denken en maandag anders pas weer een test te doen.

Succes ik hoop het zo voor ons!

3. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik hoop voor je dat het alsnog positief uitpakt..
    Maar ik heb helaas ook negatirf getest zonder ongesteldheid. Een week later werd ik alsnog ongesteld :(
    Gelukkig was het bij mij een maand later wel raak!

Deel Deze Pagina