In nov met de pil gestopt,voelde mijn ei en toen geklust. Vanaf toen een zwanger gevoel. Echter na 39 dagen 3 dagen bloedverlies,geenstolsels geen kramp enz. Maar zwanger gevoel bleef, maar dacht kan niet zwanger zijn dus niet getest. Daarna na 37 dagen weer 3 dagen bloedverlies,weer geen stolsels en geen buikpijn, alleen maar rode plas zeg maar ook niet veel in maandverband. ( sorry ). Maar nu sinds 2 weken enorme pijn in mijn borsten en zijn enorm gegroeid. Ook mijn buik is dik en opgezet. Zou ik dan toch zwanger zijn? O ja in de tussentijd niet meer geklust omdat manlief voor werk in buitenland is.
Het komt op mij over als ontpillen en/of hormonale klachten. Ik neem aan dat je in de tussentijd getest hebt?
Het lijkt me toch dat je hebt gemenstrueerd, maar dat hoeft dus niet. Het enige dat jou nu zekerheid geeft is testen...
Ik snap niet zo goed waarom je niet een testje doet...Dat is de enige manier om een antwoord te krijgen op je vraag!
Op 8 januari zeg je dat je 8 weken zwanger bent? En je post een buik foto! Ik kan even niet meer volgen.
Hmm vreemd.. zie een post van je met een buik.. je hebt de babykamer klaar maar dan ineens vandaag post je dat je niet weet of je zwanger bent..
Ik zal het even uitleggen. Een vriendin die geen account heeft heeft onder mijn naam de vraag gesteld. Ik was hier al bang voor dat het verkeerd begrepen zou worden. Ik ben nu 14 w en 2 dagen zwanger van mijn 2de kindje. Mijn zoontje is 2,5 jaar oud.
Ik zou er inderdaad bij hebben vermeld dat je namens je vriendin die vraag stelt, jij zou het ook vreemd vinden als iemand die zegt zwanger te zijn ineens deze vraag stelt. Ik denk dat je vriendin inderdaad moet testen om het zeker te weten, maar als je gestopt bent met de pil kan je heel veel klachten hebben die lijken op zwanger zijn / ongesteld worden / eisprong / ontpillen.. Heb ik namelijk zelf ook
Ik ging er van uit dat ze dit ook had gedaan. Zij heeft het namelijk getypt terwijl ik mijn zoontje ging ophalen. Fijn dat er mensen zijn die me niet direct veroordelen voor leugenaar