ik slik ook vsm puur mama,ze zijn inderdaad groot,maar het lukt wel. trouwens op hun site kan je een knalroze buikband gratis aanvragen ik heb m al binnen.
hoi hoi, ik ben nu 17 weken zwanger en mijn folium van de kruidvat is bijna op. Nu las ik dat je maar tot tien weken hoeft te slikken maar ik wil toch eigenlijk wel vitamines blijven slikken tijdens de zwangerschap. Kan ik nu gewoon weer dezelfde kopen of gewoon zonder foliumzuur? groetjes mowtom
Gewoon een multi vitamine voor zwangere vrouwen (bv FemNatal of Gravitamon). Zit ook folium in, maar het wordt vaak geadvisseerd om je hele zwangerschap folium door te slikken, dus kwaad kan het zeker niet!
Ik heb Davitamon geslikt voor zwangere en borstvoedende vrouwen (Femnatal). Als je een preparaat speciaal voor zwangere vrouwen slikt, dan zit daar niet teveel van iets in, daar is het preparaat op afgestemd
Ik gebruik sinds vandaag (haha > groentje! ) 'zwanger zijn' van de Etos. Dit zijn capsules. Ik neem aan dat je ze makkelijk open kunt maken en met wat water naar binnen kunt gooien... wellicht nog makkelijker dan fijnstampen?! Suc6!
Gewone tabletten mag je fijnstampen (Dragees dus niet). Capsules mag je meestal niet openmaken. Er is nl. een rede voor waarom het in een capsule zit.
ik slik Prena Fem dat is speciaal voor de zwangere vrouw met b6 tegen de misselijkheid en er zit ook visolie omega 3 in .En het zijn gelcapsules dus fijn om in te nemen.