welke vitamines te nemen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Salsabine, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik heb de pillen van VSM Puur mama, maar ik vermaal ze wel anders krijg ik ze niet weg.

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik slik ook vsm puur mama,ze zijn inderdaad groot,maar het lukt wel.

trouwens op hun site kan je een knalroze buikband gratis aanvragen ik heb m al binnen.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik ook :D En die zijn goed weg te krijgen!

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    hoi hoi, ik ben nu 17 weken zwanger en mijn folium van de kruidvat is bijna op. Nu las ik dat je maar tot tien weken hoeft te slikken maar ik wil toch eigenlijk wel vitamines blijven slikken tijdens de zwangerschap. Kan ik nu gewoon weer dezelfde kopen of gewoon zonder foliumzuur?
    groetjes mowtom

5. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Ik kreeg Zenate voorgeschreven van mijn huisarts

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik slik ook van Solgar.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Gewoon een multi vitamine voor zwangere vrouwen (bv FemNatal of Gravitamon). Zit ook folium in, maar het wordt vaak geadvisseerd om je hele zwangerschap folium door te slikken, dus kwaad kan het zeker niet!

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb Davitamon geslikt voor zwangere en borstvoedende vrouwen (Femnatal). Als je een preparaat speciaal voor zwangere vrouwen slikt, dan zit daar niet teveel van iets in, daar is het preparaat op afgestemd ;)

9. missyb

missyb Niet meer actief

Ik slik vitmaninen van vitaal kruidvat.
    Ik ben helaas niet zo'n goede eter :(

10. Lee

Lee Lid

18 mrt 2007
    14
    0
    0
    Ik gebruik sinds vandaag (haha > groentje! ;)) 'zwanger zijn' van de Etos. Dit zijn capsules. Ik neem aan dat je ze makkelijk open kunt maken en met wat water naar binnen kunt gooien... wellicht nog makkelijker dan fijnstampen?!

Suc6! :D

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gewone tabletten mag je fijnstampen (Dragees dus niet). Capsules mag je meestal niet openmaken. Er is nl. een rede voor waarom het in een capsule zit.

12. ik slik Prena Fem dat is speciaal voor de zwangere vrouw met b6 tegen de misselijkheid en er zit ook visolie omega 3 in .En het zijn gelcapsules dus fijn om in te nemen.

13. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Omnibionta (zwangerschap en borstvoeding)... En sinds kort ook Magnesium capsules (Promagnor).

Deel Deze Pagina