Welke vitamines ter voorbereiding op het zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wijfie79, Jan 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MBeeb

MBeeb Lid

Jul 8, 2010
    68
    0
    0
    Ook ik slik sinds 2e maand etos zwanger worden.. op het moment op dag 28 helderbloedverlies daarna wat bruinverlies, gisteren dag 31 misselijk en overgeven.. zou het toch zijn of een griepje? mijn temp was was wel gezakt...
    pff frustrerend...

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben pas iets met visolie gaan slikken toen ik eenmaal zwanger was. Ik vond die Etos zwanger worden pillen meer dan voldoende hoor. :)

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Als je visolie tabletten wil kopen heeft de DA hele goedkope onder de 5 euro
    Ik nam maar 1 per dag ipv 3 wat er op de bijsluiter stond

4. Ik slik puur mama van vsm. Ik ga ook maar weer eens die pillen van Etos halen. Bij mijn 1e zwangerschap slikte ik die ook en was ik in de 1e ronde zwanger, maar doordat die zwangerschap niet goed is afgelopen, durfde ik de pillen van etos niet meer te slikken bij de 2e keer zwanger worden. Tja onzin natuurlijk, maar dat was toen mijn gevoel. Misschien toch maar weer proberen vanwege mijn onregelmatige cyclus.

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Je hoort van alles over de etos zwanger worden pillen, maar de meeste meiden zijn er toch wel positief over, of heel snel zwanger.

Ik ben eens benieuwd wat het doet, en of het mijn cyclus gaat verkorten.
    Dit is pas dag 2 dat ik ermee begonnen ben, dus het duurt wel even voordat je resultaat ziet denk ik.

6. geetje

geetje Lid

Aug 14, 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal!! Ik heb even een vraagje:
    Ik heb net de 'Zwanger worden' pillen van de Etos gehaald, maar nu lees ik soms ook dat deze pillen de cyclus verkorten!!! Ik heb een heel erg regelmatige cyclus van 28 dagen en wil dat wel graag houden zo, maar zullen deze pillen dat veranderen????

Misschien een beetje een domme vraag!! Sorry!!!!:):(

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0

Hey Geetje,

Wat ik zo overal gelezen heb hierover, is dat dat wel kan verkorten, maar niet perse hoeft.

Dus eigenlijk weet je nu nog niets :(

8. geetje

geetje Lid

Aug 14, 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Oh vind dit lastig!!! Ik slikte alleen foliumzuur maar dacht het is misschien wel verstandig om ook extra vitamines te nemen, dus zag deze staan!! maar nu twijfel ik wel een beetje!!!!

9. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou zeggen hoe korter je cyclus hoe meer kansen om zwanger te worden. ;) Geintje, ik zou het ook niet weten. :(

Mijn cyclus is ook best regelmatig dus ik zou het niet weten. Zou het verkorten niet alleen bij de meiden gebeuren die echt onregelmatig zijn of lange cyclussen hebben?

Ik ga het gewoon een maand of 2 proberen en dan zien we verder.

10. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nee joh je moet niet twijfelen!
    Haal dan de DA zwangerschaps tabletten bijv op daar zitten geen "gekke" dingen in alleen de doodnormale vitamines maar dan afgestemd op zwangere (of worden) vrouwen

11. Alleentje

Alleentje Bekend lid

Oct 25, 2010
    524
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik slik sinds 1 nov etos zwanger worden pillen om mijn cyclus te verkorten. Nu wil ik er graag teunisbloemolie of tarwekiemolie erbij gaan slikken. Weet iemand of dit kwaad kan? En wat is nou precies het verschil tussen deze 2?

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik slikte de Etos zwanger worden pillen, maar ben ermee gestopt. Ik vind ze vrij duur en het heeft niet geholpen mijn cyclus op gang te brengen. Ik slik daarom alleen foliumzuur. Omdat ik snipverkouden ben en mijn weerstand wat lager is, slik ik voor de zekerheid multivitaminen die ik nog had liggen. Ze zijn niet speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden. Pas als je zeker weet dat je zwanger bent, dan wordt er aangeraden om overstappen op vitaminepillen voor de zwangere vrouw, bijv van VSM of Davitamon.

Na het lezen van de berichtjes hier twijfel ik toch of ik weer zal beginnen met de Etos zwanger worden pillen. Ik ben nl al bijna 80 dagen niet meer ongesteld geworden....

13. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi hoi,

Daar was ik ook weer een keertje...

Ik slik visoliecapsules, foliumzuur en Kruidvat zwanger-wordt-tabletten (of zoiets...:)

Ik zat zelf in beetje in twijfel over wat nu allemaal te slikken... lastig hoor! Je wilt toch het beste voor jezelf, de zwangerschap en het wondertje waar we allemaal op wachten he?

Iemand ervaringen met die tabletten van Kruidvat (als je weet welke ik bedoel...)

Greetz, Pinda83

14. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

Jan 11, 2011
    309
    0
    0
    Ik gebruik de folium van de mediq apotheek, etos pillen hiervoor gebruikt. Werd er niet lekker van, overgestapt naar mediq eigen merk en alles gaat goed.

Foliumzuur bevorderd niet de bevruchting, maar helpt tegen openrugentje etc. bij eventuele zwangerschap..

Gr. Lisan

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik slik VSM puur mama, net als de vorige keer :)

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Ik gebruik sinds dec 'zwanger worden' van etos.. In dec veranderde er niks maar nu in jan 3 dagen eerder geovuleerd dus waarschijnlijk ook mn cyclus korter..
    Groetjes anz

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0

Ik hetzelfde als jij, eerst alleen foliumzuur en nu, etos zwanger worden, daar zit nl. ook foliumzuur in.

18. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

Jan 8, 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ik slik op dit moment ook alleen foliumzuur tabletten. Ik zit er toch ook sterk aan te denken dat wanneer deze op zijn ook die van Etos te gaan gebruiken. (tenzij ik vandaag/morgen/overmorgen positief test natuurlijk!)

19. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    teunisbloemolie rijk aan GLA (Gamma Linolenic Acid)die een normale en regelmatige menstruatie bevorderen weliswaar aangevuld met vitamine sne mineralen, je kunt ook apart innemen bij andere
    zw worden producten echter zit het ook in etos zw worden dus hoeft eigenlijk niet. kan inprincipe geen kwaad om xtra in te nemen maar zou wel vragen wat gebeurt al sje teveel innemet , kan klachten met zich mee brengen
    Tarwekiemolie geven u nieuwe energie en verbeteren uw prestaties en heeft niks met cyclus en zw worden te maken alleen dat je mee energie hebt dus meer kan klussen haha:D

etos zw worden en vsm mama zijn ook vitmaines en mineralen die een cyclus bevorderen regelmatig te worden en om vruchtbaarder te zijn, bij deze 2 is niet nodig om xtra foliumzuur te nemen zit al in de pillen, net zoals teunisbloemolie.
    doe je alleen teunisbloemlie dan is aan te raden om idd foilumzuur bij te slikken idd voor verminderen op het krijgen van een kind met een ‘open ruggetje’ of een ernstige hersenbeschadiging

20. zespri

zespri Lid

Jan 13, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik van VSM de zwangerschapsvitamine puur mama,hier zit ook foliumzuur in. Zijn wel grote tabletten,maar je hoeft er maar 1 per dag te nemen. Verder slik ik de visolie puur mama van VSM.

Share This Page