Hoi dames, kan je de zw testen van kv 2 voor 5 een aantal dagen voor je nod gebruiken? of moet je wachten tot je nod dag?
Hoi onbekend1, ze zeggen dat normale testen je zwangerschap 2 dagen voor je NOD kunnen oppikken. Zelf zou ik dan liever een test kopen die ervoor gemaakt is om een aantal dagen voor je NOD te kunnen testen. Ik zou liever wachten met testen, want als je te vroeg test kunnen de resultaten onbetrouwbaar zijn..... Succes!!
je kan ze wel gebruiken maar zal gewoon wachten op je nod en hoor ook steeds meer negatieve berichten over deze testen. Ik zou niet een godsvermogen gaan uitgeven aan die dingen en wachten op je nod en als je niet ongi bent geworden dan een test wagen. Sterkte het kan trouwens ook zo zijn dat je nog niet voldoende HSG in je urine hebt waardoor je nega gaat testen. Het is een kwestie van geduld hebben meid.
dames bedankt voor jullie reacties! zoals jullie kunnen zien is men cyclus niet regelmatig dus weet ik niet goed wanneer juist men nod is. erg frustrerend! vandaar ook men vraag of die van de kv betrouwbaar zijn. ik zie dat er veel van het forum ze gebruiken....
nadeel van dagen voor NOD testen is dat de lijntjes dan nog licht kunnen zijn en dat sommigen wel eens een indrooglijntje voor een positieve test hebben aangezien. Mij is dat gelukkig nog nooit gebeurd. Omdat ik een korte luteale fase had van 10-11 dagen, was mijn NOD dus altijd relatief vroeg 11 dpo. Voor iemand anders zou dat enkele dagen voor NOD zijn. Maar ik testte dan al wel duidelijk positief. op dag hoeveel van je cyclus zit je nu?