Egoïstisch??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicolientje, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hey meiden,

Ik wil hier graag even mijn ei kwijt aangezien dat nergens anders kan.

Mijn schoonbroertje en zijn vriendin hebben een jaar geleden een meisje gekregen. Mijn man en ik hebben afgelopen mei besloten ook voor ons eerste kindje te gaan. We zitten nu in ronde 3. Een maandje geleden heb ik in vertrouwen aan de vriendin van mijn schoonbroer verteld dat wij bezig waren voor de eerste. Zij vertelde mij dat zij in augustus voor een tweede kindje gingen proberen.

Ik hoop constant dat wij eerder zijn dan hen en ik vraag me af of dat een erg egoïstische gedachte is.

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het is niet egoïstisch je wil het zelf ook gewoon heel erg graag niet gek toch dat je dan zo gaat denken?

Misschien heel mooi als jullie nu een posi test hebben en hun in augustus dan zijn jullie beide zwangern.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Natuurlijk is dat niet egoistisch! .. alle meiden met een kinderwens willen zo snel mogelijk een gezond kindje ter wereld zetten.. niet vreemd toch? Het liefst nog gisteren, bij wijze van! .. :)

4. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Dank je wel voor je reactie:) Bij haar vorige zwangerschap was ze verschrikkelijk aandacht trekkerig en overdreven. Ligt ook een beetje aan de persoon;) Ik hoop dat ze dat deze keer niet zal zijn anders mag ze van mij nog even wachten.

Voor de kindjes lijkt het me geweldig om samen in verwachting zijn:)

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb er zelf ook last van. Hoopte dat ik de eerste was met een kindje en mijn ouders als eerste opa en oma worden. Nu heb ik vorige maand te horen gekregen dat mijn jongere broertje en zijn vriendin al drie maanden zwanger zijn. Niet leuk. Misschien egoïstisch maar als je het zelf ook graag wilt is het best een domper. Ben toen zelfs boos geworden op mijn vriend omdat ik al zwanger zou zijn als het aan mij lag, maar we wachten omdat hij nog eventjes niet wil.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hahaha absoluut niet, zou bijna eerder gaan denken dat ze nu ook gelijk een tweede wil omdat jullie aan de slag gaan.. Maar hopelijk kunnen jullie gewoon samen zwanger zijn en kunnen ze straks leuk met elkaar spelen ;) Terwijl haar oudste dan mooi kan opletten hihi x

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik denk dat we allemaal als eerste aan de beurt willen zijn, maar zou niet teveel negatieve energie erin stoppen.

8. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou, ik vind het helemaal niet egoïstisch, mijn zus is ook plotseling zwanger terwijl ik al vanaf november bezig ben, dan word je daar toch wel een beetje verdrietig van dat het bij een ander wel snel gaat en bij jou niet. Eerlijk toch, schaam me d'r ook niet voor. Hoewel ik het m'n zus erg gun natuurlijk, zij heeft 2 jongens en wil ook voor de derde gaan in de hoop dat ze een meid krijgt.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En inderdaad, al zit er een paar maanden tussen, wordt het nog bloedgezellig ;):D

10. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Haha....zo kan ik het natuurlijk ook bekijken;)

Alle andere meiden bedankt voor jullie reacties, ik voel me al gelijk beter erdoor:) Wat een heerlijk forum!;)

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is juist volkomen menselijk. En ik hoop toch stiekem voor je dat je haar een aantal maanden voor bent hoor. Een beetje de aandacht alleen is ook wel erg leuk, denk ik. (of is dat ook egoistisch :p)

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heeft zij de oh zo zware bevalling al gehad, moet die ander nog :p zo 2 weekjes verschil ofzo :D

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Fijn dat je je een beetje beter voelt. Het is natuurlijk ook niet niks iedereen wil het graag en natuurlijk zo snel mogelijk.

Mochten jullie tegelijk zwanger zijn dan maar hopen dat ze redelijk normaal kan doen. En niet om aandacht vraagt. Voor de kindjes zou het inderdaad wel erg leuk zijn

14. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik herken je gevoel hoor! Toen ik en mijn man aan zijn zus 2 jaar geleden vertelde dat ze 18 maart 2011 moest vrijhouden zegt ze hoezo. Mijn man heek trots dan gaan wij trouwen. Haar reactie dat gaan wij lekker verslaan, ze stak nog net haar tong niet uit. Ze kende de man in kwestie net 1 maand en was nog niet gescheiden van haar nu ex man;). Nou madam hield woord en trouwde 18 nov 2010 hoor. Nadat wij getrouwd waren kwam mij te oren dat ze bezig waren met zwanger worden. Nou toen hoopte ik dus ok stiekum eerder te zijn. Uiteindelijk was ik ook eerder zwanger:D. Of ze nog bezig zijn weet ik niet. Vond het al geen goed idee gezien hun situatie ( ze is nu bijna 40 wat opzich geen reden is natuurlijk, maar in combinatie met enorme schulden, een dochter van 17 en een dochter van 20) lijkt het mij gewoon niet verstandig. Vorig weekend mopperde ze nog dat het finacieel zo slecht ging. En haar dochters kunnen ok niets goed doen.

Ondanks dat ik haar geen kwaad gun. Betrap ik mezelf wel op een lekker puh gevoel:).

Heel veel succes met klussen !!

Deel Deze Pagina