Ik heb een box met speelgoed, een wippertje en nu lijkt me een (speel)boog voor op de grond erg leuk + een leuk kraamcadeau om te vragen.... Maar is dit niet overdreven?? Dacht nog wel dat ik die boog over de wipper kan zetten, en evt in de box kan zetten maarja.... Hoeveel spul kan een mens hebben zeg maar... En hoe lang is zo'n boog interessant?? Want die ik wil is natuurlijk weer de duurste
Ik had zelf 2 speelbogen voor op de grond en een mobiel in de box. Heel duur is niet nodig, een spiegeltje en knispertje is gaaf genoeg
Leuk hoor zo'n speelboog. Je kan het in de box leggen, maar ook op de grond. Wij hebben er veel gebruik van gemaakt. Als we dagje weggingen naar fam/vrienden namen we het speelkleed mee. Daar lag ze dan lekker op te spelen, ideaal! Wij hadden het ook als kraamcadeau gekregen. Leuk!
Ik vond zo'n boog ook echt ideaal. Bij eenbspeelkleed..in de box..bijbde wipper..en het was ooknecht een succes..ze was er echt tijden zoet mee... Als ik ergens heen ging ging dat ding ook mee.. Die boog vind ik geen overbodige luxe.. de box en wipper..vind ik sowieso een must.. en ja in de box liggenbaltijd wel wat knispertjes en speeldingetjes.. Dus zo'n boog kan heus wel.
een boog en een mobiel is echt leuk, maar helemaal niet de duurste en drukste en ingewikkelste, een paar diertjes/kleurtjes en knispertjes was hier echt voldoende