Hoi, Ik heb een week een premium huisje gehuurd op centerparcs de eemhof. zit nu hard te denken om up te graden gewoon omdat het kan😊 Doen of niet? En waarom wel of waarom niet??
Wij hebben vorige week voor het eerst in een VIP huisje gezeten. Ik vondh et wel fijn! Grote televisie, extra televisie in de slaapkamer, vaatwasmachine, bubbelbad, rainshower en een sauna op onze slaapkamer. Als het kan en je hebt het geld er voor over, waarom niet?
Persoonlijk vond ik de VIP huisjes altijd wel leuk. Vaak met sauna, ook wel erg lekker. Een regendouche of bubbelbad is ook altijd wel leuk. De verse broodjes aan de deur zijn ook altijd makkelijk, maar dan moet je vroeg ontbijten, want ze zijn anders minder krokant en ook ervaring gehad dat de eekhoorns ermee aan de haal gingen . In het laagseizoen brachten ze de broodjes op sommige parken overigens niet rond, maar kon je ze vers halen bij de bakker. Tja daarnaast krijg je nog een krant en handdoekenpakket en tegenwoordig blijkbaar Wi-Fi toegang. Zijn allemaal van die kleine dingetjes die het wel allemaal extra leuk maken.