Ik ben benieuwd hoe snel iedereen kan typen. Om het vergelijk even eerlijk te houden, kun je het testen op deze website. Kies voor de volgende instellingen: Test Duur: 3 min. Test Tekst: Johan de Witt Snelheidsweergave: APM Dit is mijn uitslag:
RESULTATEN VAN DE TYPETEST Dit zijn de volledige testresultaten: - Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 13:46 - Testduur: 03:00 - Bruto Snelheid: 257 APM - Fouten: 11 - Nauwkeurigheid: 91% - NETTO SNELHEID: 235 APM
Volgens mij ben ik niet zo goed, Dit zijn de volledige testresultaten: - Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 13:48 - Testduur: 01:00 - Bruto Snelheid: 183 APM - Fouten: 17 - Nauwkeurigheid: 44% - NETTO SNELHEID: 81 APM
Netjes dames! D Bosi, sorry!) Maar het is een pittige tekst hoor. Een aantal woorden waarbij je makkelijk de letters omwisselt (i en o) en als je eens een komma vergeet, is dat ook meteen fout. Als je de spatie hebt getypt, kun je niet meer terug om te herstellen.
- Test Naam: Johan de Witt - Bruto Snelheid: 235 APM - Fouten: 0 - Netto snelheid: 235 APM - Nauwkeurigheid: 100%
Sjeeeee, als ik zo die resultaten zie... En ik vond nog wel dat ik snel was met mijn netto APM van 237! Ook netjes, Caruli! 0 fouten!
Whaha, geweldig, heb hem gedaan, maar wat een woorden zeg! Haha, en hier iemand die met typen altijd veel woorden aan elkaar plakt of half erachter aan zet ! Tja dat krijg je met msn, maar oke, kan mij het wat -> Bekijk bijlage 59389 Owja had trouwens wel die van 3 minuten gedaan ! Haha! Maar vooruit voor iemand die alleen forum typt vond ik het best !
ja de test is idd pittig hihi als ik zelf mijn eigen verhaal typ komt mijn snelheid hoger uit en ik kan alleen maar blind typen, als ik op mijn handen kijk kan ik het niet stom he
Ja idd, zo stom, dan weet ik niet eens de letters te vinden....! Ooit trouwens mn 'blind'typdiploma gehaald , zal eens kijken of ik dat nog heb, daar stond ook iets met aantal aanslagen per minuut enzo op geloof ik ! Hahaha!
Leuk! Heb hem ook gedaan. Was wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Maar valt me niet tegen!! Bekijk bijlage 59392
Ik kan dus niet blind typen. Ik typ ook met vijf vingers (links middel- en wijsvinger, rechts ring-, middel- en wijsvinger). Nooit een cursus gehad.
- Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 14:01 - Testduur: 03:00 - Bruto Snelheid: 282 APM - Fouten: 9 - Nauwkeurigheid: 93% - NETTO SNELHEID: 264 APM @wendy, jij hebt een hoog aantal aanslagen per minuut!!!
Op de site van Randstad kun je ook een typetest doen (die doe ik eens in de zoveel tijd, om te oefenen) Ik kom daar altijd op 280 aanslagen per minuut, nauwkeurigheid 0,9. Nu ff geen zin om een test te doen (ziek, dus helemaaaaal niet scherp), maar als ik me weer beter voel ga ik deze ook een keer proberen! Leuk!
Ik dus wel, in groep 8 op zo een typmachine met een velletje papier dat je erin moest draaien! Laaiend was ik dat mijn pa en ma me ervoor opgegeven hadden ! Haha!