hmmmm taaart!!!!!! Ik vind de appelkruimel, vanilleroom en de kersenvlaai het aller aller allerlekkerste...
vanille slagroom vlaai is er heel erg lekker en de gewone appeltaartjes mmmmm. en klinkt misschien vies, maar de peren chocolade vlaai is er ook superlekker. ik weet niet of ze die overal hebben. eigenlijk vind ik ze daar allemaal wel lekker en ik ben helemaal niet zo´n taart eter
Ik zou kiezen voor de appelkruimen en de aarbeien room vlaai. Maar moet toch echt bekennen dat ik het van de bakker wel een stuk lekkerder vind.
Krijg spontaan zin in die lekker vlaaien van de HEMA! Ga er altijd apart voor naar de stad..... Appel kruimel op nummer 1!!!! En de rest is ook om te smullennnnnnn
Op nr. 1 de vanille room, mmmm jammmie! En de tompouzen(?) van de Hema natuurlijk, kan geen andere tegenop! Weet je welke goor is? Die bosvruchten-yoghurt ofzo.. Keiharde bodem en de vulling is ontzettend zuur.. jak! Had hem een keer voor een verjaardag, niemand vond hem lekker. Zit je dan met je taart...
de vanille slagroomvlaai is echt zo lekker om je vingers bij op te eten als ik een verjaardag heb is hij altijd als eerste op en blijf ik altijd met de slagroom zitten.. dus volgende keer geen slagroomtaart meer maar vanille slagroomvlaaien jam jam
Hihi het is echt helemaaaal in die vlaaien van de HEMA! En druk dat het er altijd is! Je kunt maar vroeg zijn of bestellen, want voor je het weet is het alweer op!
Wauw! Wat een reacties allemaal! Het is inderdaad helemaal 'in' merk ik!! De Hema is sowieso een superwinkel, zeker met een kindje in huis! Ik had de vanille slagroom vlaai eigenlijk helemaal over het hoofd gezien maar blijkbaar is hij hééél erg lekker! Tja, ik had me voorgenomen om niets te gaan proeven vantevoren maar misschien moet ik heel toevallig toch nog even de stad in morgen . Ik heb ineens zo'n zin in een stuk vlaai haha! En het verjaardagsfeestje is pas volgende week! Slecht idee om dit topic te openen . Hema here I come!!
Oh ja, wat ik nog wilde vragen... Snijden jullie 10 of 8 stukken van één vlaai? Op de site vd Hema zie ik namelijk staan dat je uit één vlaai 10 stukken haalt. Het lijkt me dan dat je van die kleine stukjes krijgt? Of valt dat wel mee en ben ik gewoon zo'n veelvraat haha.
Ik vind bijna alle vlaaien wel lekker. Maar de kersenvlaai toch wel erg lekker. Je hebt er ook een met caramel, die vind ik ook lekker. En uiteraard de appel-kruimel.