Hoi meiden, Een tijdje terug vroeg ik wat tips enzo over het kopen van een stacaravan. Na tig campings, honderden caravans als het er geen duizenden geweest zijn, te hebben bekeken hebben wij dan vorige week de knoop door gehakt en dit weekend een mooie caravan op een mooie plek van een leuke camping gekocht! Het is zo'n geweldig ding gewoon. Eigenlijk meer n chalet als n caravan. Mooie houten met uitbouw enzo. Mooi ingericht, alles erop er aan en erbij. En dan moet je weten...ik wil dit al jaaaaaren! Al zeker vanaf mn 16e! Maar waarschijnlijk nog langer. We zijn nu al allerlei plannetjes aan t maken wat we nog moeten hebben om de caravan meer "onze caravan" te laten worden. Woensdag gaan we er heen om wat spullen te brengen en beddegoed etc mee te nemen om uit te wassen (tja vind t frisser als ik t zelf nog eens uitwas) even de matrassen bekijken wat t is en eventueel nieuwe te kopen. En dan vrijdag is het zover! Gaan we er een weekendje heen!! En lees net op t nieuws dat t dit weekend zo ongeveer 15 graden wordt!!! Ik wil dan de caravan alvast helemaal versieren en klaar maken voor als het Pasen is. Heb al mooie versiering gekocht enzo. (eiwarmers, paastak en eitjes, stickers voor op de ramen (die via statisch zijn blijven plakken dus herbruikbaar zijn, etc) Een nieuwe salontafel (kleiner als er stond) en zonnebloemzaadjes voor tegen de zijkant tussen het keuken raam en de woonkamer raam in. Pffffffffffffffffffzzz..... heb er zoooo'n zin in! Kinderen lekker spelen, mn meisje lekker rond hobbelen zonder dat we bang moeten zijn dat ze van de stoeprand valt/ergens onder n fiets of auto komt, omgelopen wordt door gehaaste stressende mensen. RUST! En dat alles lekker vlak naast n groot bos (staan we bijna in) Ik ben helemaal blij! Moest ik even kwijt
Ik wil dit ook al jaaaaren HEEL graag. Maar over een paar jaar misschien, als alles wat rustiger is en we wat centjes hebben gespaard. Superleuk voor je Wilma, ga maar lekker genieten daar met je gezinnetje. Maak er een gezellig 2e huis je van. Jullie hebben het zo verdiend
Super hoor!! Klinkt leuk die stacaravan!! Leuk hoor dat jullie dit weekend er al heen gaan. En idd wordt nog warm ook eindelijk Wij hebben ooit eens gekampeert, heel lang geleden (was ik met mijn ouders en zus dus) en wij hadden eerst echt een gare stacaravan had gelekt aan alle kanten enz. Mijn moeder klagen bij de manager en nog geen half uur later kregen wij de stacaravan van de andere manager!! Het waren er nog 2 ook, 1tje met mooi douche en wc en 1tje met alleen 2 bedden,waar mn zus en ik dus sliepen. En een bbq buiten met mooie vijver en echt prive terrein hihi.
Ik moet er zelf niet aan denken, heb een gruwelijke hekel aan tenten/caravans en campings ......maar ik ben blij dat jij zo blij bent. Geniet ervan en heel veel plezier!
Super Wilma. Ons meisje geniet altijd heel erg als ze op de camping is. Is wild op t treintje wat er rijdt. Elke dag ff t zwembad in plonsen. Altijd kinderen om mee te spelen. En zelf kom je ook meer tot rust en je doet meer met je kinderen omdat je daar de verplichtingen niet hebt die je thuis wel hebt (of gewoon ff snel doet) Tis wel een heel gesjouw hoor, elke vrijdag en zondag avond. En maandag wordt weer n ouderwetse wasdag
Dankjewel allemaal. Morgen is het zover, maar even want we moeten natuurlijk optijd weer terug. Maar gaan even wat spullen brengen en andere ophalen. We zitten op n camping dicht bij Balkbrug btw. Vandaag al n voorproefje van het weer voor de rest van de week en het weekend, supper! Hopelijk de week erop het weekend weer!
Wat heerlijk! Dat lijkt me ook zo leuk! Een lekker plekkie waar je de weekenden en vakanties kan terug trekken van alle drukte. Veel plezier aankomend weekend
Heerlijk een stacarvan! Heel erg veel plezier en lekker genieten van jullie nieuwe aanwinst en van elkaar!!
Tenten vind ik ook niks en sleurhutten...mja ben ik niet zo over uit eigenlijk. Maar n stacaravan (en deze zeker want t lijkt meer op n chalet) vind ik geweldig. Is gewoon n 2e huisje maar dan op n mooie landelijke plek dicht bij mooie natuur en andere leuke plekjes (we nemen bvb een abbo op de dierentuin in emmen enzo )
Ik wil je de lol niet ontnemen en ik hoop dat de weermannen het mis hebben, maar vrijdag en t weekend wordt pokkeweer. Temperatuur wel oke, maar erg nat.
Ja hoorde het ook net... Maar ach....we hebben net een inni minnie salontafel gekocht dus ruimte genoeg voor Wendy om te spelen. En heb net n berg lego van de heren van vroeger uitgewassen waar ze erg leuk mee kan spelen. Plus er staat n tv en videorecorder....en laten wij nou nog tientalle banden met kinderfilms (disney films oa sneeuwwitje, bambi, mary poppins, bedknops and broomsticks, alice in wonderland) En verder hebben we nog n berg spelletjes die mee kunnen. Er liggen kaarten. En we nemen de wii wel mee plus DS komt t helemaal goed! Sowieso moeten we in onze slaapkamer de vloerbedekking voor zeil vervangen dus wij hebben genoeg te doen binnen. En tussen de regenbuien door mik ik 2 jongens even buiten de skelter op (die we erbij hebben gekregen) Komt helemaal goed hoor! Vandaag lekker gerommelt daar en paastak enzo neer gezet