Ik ga binnenkort Dafnes luier aflaten 's nachts. Maar ik wil natuurlijk wel een matrasbeschermer. Ik zoek er 1 die wel ademt, niet zo'n zweetding. Iemand tips welke? We hebben een peuterbed, maar als het er 1 is voor een 1-persoonsbed is het ook goed, dan vouw ik die om het matras heen.
Ik heb er 1 van de ikes maar die vind ik nogal krakerig.. Daarom gebruik ik nu een soort onderlegger alleen op deplek van haar billen, op hoop van zegen, tot nog toe is het niet mis gegaan!
Ik heb er 1 van de Action van 8 euro ofzo, die bevalt mij prima. Dochter merkt niet dat hij eronder ligt. En ik heb inderdaad ook een 90 x 200 om een peuterbed gevouwen.
Ik heb op de kinderbedden zo’n waterdichte molton liggen en daaroverheen een dunne wasbare matrastopper zodat het niet zweterig is. Maar ik vraag me af of dat goed om een peuterbed gaat. https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30377708/
Onze uk heeft het nog al snel warm en heeft een matrasbeschermer van de ikea over zijn matras gemaakt van lyocell. Onder zijn billen ligt een smal matje van de hema. Werkt prima, mocht hij een ongelukje hebben en het gaat naast het matje heb je die andere nog die het mee opvangt. Makkelijk te wassen.