Lang getwijfeld maar ik ga het toch hier neer zetten. Misschien zijn het wel mijn hormonen maar ik wordt er knettergek van. Vriend eet vaak teveel en ongezond resultaat buikpijn dus scheten laten, en niet 1 per dag maar zeker 1 per uur soms wel 3 per uur. En het hele huis meurt dan. Ik bedoel prima dat je scheten laat doe het zelf ook maar elk uur 1 en dan het hele huis vergassen gaat me gewoon te ver. Ik heb er serieus last van en het enige wat die doet is lachen, of zeggen ja ik zal er op letten de volgende keer. Maar dat gebeurd dus niet het blijft maar door gaan zelfs in zijn slaap ! Ik vindt het echt doodnormaal een scheet laten maar zo vaak en zo vies is gewoon echt walgelijk kan soms wel in tranen uit barsten omdat hij er zo makkelijk op reageert.. Laten jullie mannen ook zoveel scheten?
De mijne ook...die wappert de lucht zelfs naar me toe. Baaaah! Zegt ie ook nog enorm trots: lekker windje he lief? Niet af te leren helaas....
Die van mij kan het bij tijden ook goed, net als ik zelf Ga naar de theatershow van Huub Stapel; Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Met een knipoog, maar zeer verhelderend
ik ben al 8 jaar getrouwd maar mijn man er nog nooit op betrapt, ik heb echt een hekel aan luid boerende en schetende mannen
Haha, dan moet je niet met mijn vent in 1 huis wonen. Als die er zin in heeft bljjft het gaan. Maar ik kan niet klagen tegen hem momenteel want heb er momenteel zelf ook last van
Bah... hahaha. Hier ook hetzelfde verhaal. Gedurende de zwangerschap zat ik zelfs te kokhalzen . Zo erg was het gewoon. Zal ermee moeten leren leven, en hij ook met de mijne .
Mijn vader had er echt een handje van, zelfs wanneer ik vrienden/vriendinnen op bezoek had. Dat vond ik zoooo vernederend. Heb er een trauma aan overgehouden denk ik ghehe
Pardon? Wat een asociaal... Ik zou me niet ergeren aan zijn scheten maar aan hem en hem een forse schop onder z'n hol geven en hem vertellen dat hij dat maar ergens anders moet gaan doen. Dat mijn baby scheetjes laat en mijn kleuters sporadisch tot daar aan toe maar manlief gaat maar op tijd naar de wc of naar buiten. Echt onbehoorlijk.
Ti's maar goed dat je niet bij mij woont dan moet zeggen dat ik niet zo erg ben dat ik het er om doe maar als ik ooit per ongeluk (ja per ongeluk want ik heb er enorme last van) bijv. Chili peper heb gegeten nou dan word ik er zelf zelfs ontoepasselijk van
Haha, toen ik zwanger was gingen we een keer tanden poetsen. Dus ik loop de badkamer in, mijn man was daar al. En ineens een lucht, echt niet normaal. Heb overgegeven in de wasbak.. haha vreselijk verhaal ook kerels.. pfff
Die van mij ook hoor, gister nog in de auto...en dan vragen ruik jij dat ook? Bah! Echt goor. Maar hij vindt het dan heel grappig. Het ergste vind ik nog in winkels.
Mannen en scheten, volgens mij vinden ze dat het toppunt van grappigheid. De mijne ook hoor, de hele dag door. En dan zo trots zeggen: poehoe, wat stinkt het hier zeg gniffel gniffel. We hadden een keer chili con carne op, en de hele avond heb ik me ingehouden. Toen we naar bed gingen, en onder het dekbed lagen, liet ik me toch een scheet!! Echt, die duurde wel een minuut of zo! Nou toen was ie me toch kwaad! Hij vloog het bed uit, en heeft op de bank geslapen.
Ik vind het ook echt vies en kan me er vaak aan irriteren. Helaas laat mijn man ook heel veel winden. Ik heb het inmiddels maar geaccepteerd, want hij heeft er zelf ook gewoon echt last van. Hij heeft een hele zwakke maag en darmen en deze zijn eigenlijk altijd wel overstuur waardoor hij veel last heeft van lucht. Op het moment dat hij de lucht in moet houden, dan krijgt hij erge buikpijn. Vandaar dat ik het gewoon accepteer, want ik vind het belangrijk dat hij zich wel op zijn gemak voelt bij mij. Ik wil nu wel dat hij rekening gaat houden met de meiden, want ik vind het niet goed dat zij, windjes laten, als vanzelfsprekend gaan zien. Hij mag wat vaker naar de gang of de wc gaan, en als het toch per ongeluk gebeurd, dan vind ik dat hij zich moet excuseren. Gelukkig stinken zijn windjes bijna nooit.
Ja hoor hier ook zon man vol lucht.. gelukkig houdt ie wel rekening met mij en zorgt dat het iig niet naast me op de bank of in bed gebeurd. Dan heb ik er weinig problemen mee. mijn schoonbroer denkt daar echter anders over en laat er gerust een als ie naast je zit op de bank of aan tafel. Is ie nog trots op ook dan. Echt smerig..
Echt verschrikkelijk vind ik dat Ik heb VL er in die 8 jaar dat ik hem ken nog nooit op betrapt. Wel op de wc uiteraard, maar echt nergens anders. Ik vind het zo vreselijk asociaal en vies. Net als boeren.. en dan er nog om lachen ook, hihi nee die poep en pies humor was grappig in groep 1, voor een volwassen vent kan dat echt niet. Gelukkig denkt VL er net zo over. Hij heeft een vriend die het doet, maar hij vind het zelf ook aso en doet gelukkig niet mee. Spreekt voor zich dat ik het ook niet doe hihi