Ik heb hier het pakketje nog ingepakt liggen. Ga zo even voor je kijken of die ertussen zitten, gebruik dat toch niet...
Ik wil de bonnen van pampers wel hebben. Ik heb nu nl het 'volwassen pakket' gehad en mis de bonnen. Dus als iemand ze niet gebruikt.....
Ik denk dat ik bijna niks gebruik, alleen de luiers (moet alleen even kijken hoelang het houdbaar is). Alleen sta op het punt van bevallen, rommelt hier onwijs dus kan niet zeggen dat ik ze deze week even fijn opstuur .
Ik heb eergisteren de boek met bonnen binnen gekregen. Zit zelfs nog dicht. Als je via pb me je adres stuurt, mag je alles hebben
ozijn ze de weer, bah wat balen ik heb ze niet gehad, juist wanneer we ze zo goed kunnen gebruiken, krijg ze normaal altijd, waar zou dat aan liggen dat ik ze nu niet had.
normaal krijg ik het boekje ook maar heb nog niks gehad dit keer misschien word ik wel een keer overgeslagen
nou hier nog steeds niet, zal wel niet meer komen, en baal er stierlijk van, kan het zo goed gebruiken, echt balen.
Heb even gekeken en heb van Nescafe een bon van Cappuccino of Latte Macchiato. Als je die bedoeld mag je m hebben hoor, PB dan maar even waar ik hem heen mag sturen. Liefs Deb