Zwembad met glijbaan in de tuin

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Hoi, ik heb altijd een opblaasbare in de tuin staan. Maar na een dag is die altijd heel goor en moet die leeg.

Nu ben ik aan het kijken naar een frame zwembad. Eentje van 500x250.
    Luchtbed erin om te dobberen. Voor de kids dacht ik aan een glijbaan erin. Gewoon zo'n losstaande metalen glijbaan, welke dan dus over de rand staat met het hoogste deel. Maar nu ineens dacht ik, dan heb je als het bad helemaal vol is, totaal geen glijruimte. Als het bad van 85 hoog vol is einde glijbaan is 100 hoog. Heb je welgeteld 15cm om te glijden. Zo jammer want de kinderen vinden het heerlijk om te glijden.
    Alleen het badje vinden ze al snel saai.

Hoe kan ik dit oplossen. Het opblaasbad past onder de glijbaan van het speelhuisje, maar is dus binnen no time te vies voor woorden. (Ook met voetenbadje ernaast)..

2. Liselou

Liselou Bekend lid

1 jan 2019
    898
    1.131
    93
    Een grotere glijbaan? Of denk ik nu weer te simpel:oops:. Ja, of een ander bad denk ik?

DQueen vindt dit leuk.
  3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij zetten altijd twee badjes in de tuin: 1 wat grotere en diepere en 1 ondiep babyzwenbadje. Die zetten we onder de glijbaan van ons speelhuisje. Willen ze een water glijbaan dan gooien ze de glijbaan nat en roetsen ze daar naar beneden. Gewoon poedelen doen ze in het andere badje.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    De tuinslang bovenaan de glijbaan leggen? Dat werkt hier geweldig. Ik heb nooit een badje, omdat ik het water zo snel vies vind, en een grotere wil ik niet zo lang de jongste geen diploma heeft (en straks is de baby er, dus zal het wel weer een jaar of 5 duren voor we een groot zwembad neer zullen zetten).
    Maar met de tuinslang doen ze hier ook leuke dingen, waterglijbaan maken, sproeier onder de trampoline, sproeier gewoon op het gras en erdoor rennen, tuinslang in de zandbak voor modder.
    Zo hoef ik niet dagelijks een badje te vullen, en koelen ze wel lekker af en vermaken zich prima.

Deel Deze Pagina