hoi! Ik ben ben op zoek naar ideeen voor een tatoeage die ik voor mn dochter wil laten zetten. Fotos zijn ook welkom!
Ik toevallig ook! Alleen heb ik hem voor mijn overleden zoontje en er om die reden ook een minimalistische zon, maan en ster bij. Hij is makkelijk te bedekken en sierlijk maar toch zichtbaar.
Haha ik wilde de popcorn er ook al bijhalen! Als ik ooit een tatoeage zou nemen dan gewoon de namen van mijn dochters.
Ik heb niet de naam van mijn zoon getatoeëerd, maar wel de initialen van mijn zusjes in mijn nek. Het is niet dat ik mijn zoons naam niet ergens op mijn lichaam zou willen hebben. Ik heb dat toen met de reden gedaan ; uit het oog, maar niet uit het hart.
Ik ben niet zo van de tatoeages, maar heb een aantal jaren geleden er hier een voorbij zien komen die ik erg mooi vond. Een hartje gemaakt/gevuld met de vingerafdruk van de kinderen.
Ik zou pinterest eens afstruinen voor veeeeeeel inspiratie Ik heb zelf oa het keltische moeder/kind symbool verwerkt in een ontwerp op mn onderarm en naam dochter stond al langer op mn pols Straks komt daar een naam bij alsmede een hoofdje in het moeder/kind symbool
http://www.kimstattooparadise.nl/wp-content/gallery/tattoos/ouder-kind-teken.png Zoiets maar ik heb dan in roze tinten en mijn dochters naam in zwart erin staan.
Ik wil een elementje uit haar geboortekaartje laten tatoeëren, hou zelf niet van namen tatoeëren omdat ik dat al snel onleesbaar vind.