Welke vlog camera kopen?

Discussion in 'De lounge' started by Cin85, May 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

zie nu jouw reactie pas. Dacht hetzelfde maar mijn reactie was dus na die van jou mostert na de maaltijd.

indy90 and MrsDiablo like this.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Wie zegt dat alle kinderen beroemd willen worden als ze vloggen? Misschien vinden ze het wel gewoon leuk om te doen of vinden ze leren filmen super tof of misschien is het editten wel helemaal hun ding.

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

mja, die van mij volgt helaas de meerderheid aan vloggers in de US, en neemt tot mijn spijt ook het accent over. Ik krijg inmiddels moordneigingen van het merendeel (voornamelijk de ouders die meedoen in de betreffende vlogs).

Popidepi, louan and DastyQueen like this.
  4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ja die van mij volgt er ook allemaal bekende vloggers. Dat van elkaar volgen sloeg meer op dat niemand naar die amateur vlogs kijkt. Vriendjes kijken dus wel. En opa oma ooms tantes en vrienden van ons die verplicht zijn door zoon zijn youtube kanaal te volgen. :roflmao:

Whysteria likes this.
  5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

wat mij voornamelijk irriteert is dat er een aantal vloggers zijn die ik best wel leuk en soms ook leerzaam vind, maar dat er dan binnen Youtube weer automatisch gelinkt wordt naar anderen, waardoor hij op een gegeven moment weer naar een stel hillbillies zit te kijken die magic tracks over hun dak en het zwembad heen leggen waardoor dat doosje die hij voor kerstmis kreeg ineens heel mager afsteekt. om nog maar niet te spreken over de enorme longcapaciteit en decibelgehalte van de moeder, Jinger (ja, zo heet ze echt).

DastyQueen likes this.

Share This Page