Degenen die ik volg op YouTube ben ik vaak tegengekomen op instagram, via de ontdek pagina. Dan volg ik ze een tijdje op instagram, posten ze dat ze ook yt filmpjes maken, en zoek ik ze op
Ik kijk en volg geen vlogs, wel blogs. Mijn dochter vindt de Toy Family Collector en de Bellinga's leuk.
Ja, bijzonder he hahaha. Af en toe kijk ik nog maar moet ik niet doen want ik erger mij elke keer groen en geel.
Ik kijk geen vlogs. Ik vind de filmpjes van Peter Nauts wel geweldig. Geen idee of hij onder de noemer vlogger valt. Maar hij is wel super grappig. Dus wie hem niet kent, ik zou dan zeker de fb of instagram even bekijken.
Uit nieuwsgierigheid een paar filmpjes (geprobeerd) te kijken maar het irritatieniveau is wel erg hoog. Noemt die vrouw haar man nou serieus “papa”????
Haha echt? Is mij niet opgevallen. Hij is irritant bepaald wat zijn vrouw wel en niet moet dragen In haar laatste zwangerschap had ze zwempakken gekocht maar dat vond hij niet mooi want hij wou meer huid zienm Maar zelf loopt hij in de meest kansloze creaties draagt 7 dagen per week een zwembroek en gaat dus ook rustig benzinetanken in zijn ballenknijper.
Teveel O.a.: Alboe, vloggloss, Monica Geuze, ClaireLucia, De Huismuts, SacconeJolys, Cowiththeflow, TrendyMommy, Elise Joanne, LA Sisters, Mama to the max, Daddyhox, La Vie Sanne, Kelly Caresse Ik keek eerst ook altijd Stellig maar erger me kapot aan Darcy.
Ik kijk altijd naar monoloog met name de ontwikkelingsvideo's van haar dochtertje vond ik heel erg leuk en ook de video's van wat neem ik mee op vakantie voor een baby etc. Inmiddels gat het weinig meer over opvoeding. Ik kijk dat dus bijna niet meer. Ik zoek nog wel eens een video over ontwikkeling. Haar dochtertje heet overigens Lise en zo zijn wij op Lize gekomen. Toen geswitcht naar Kelly Caresse. Erg leuk maar wordt ook wel steeds meer gesponsord. heel veel babyborn, nivea etc. Gratis vakanties. Zo kan ik ook een leuk leven hebben. Ook mis ik wat verdieping. Nooit eens over zindelijkheid, peuterpubertijd etc. Wordt wel aangehaald maar mag van mij wel wat diepgaander. Ook vind ik dat ze haar kinderen klein houdt. Dochter bijna 5 jaar en dan nog slapen tussen de middag? In de buggy naar de winkel? Veerder kijk ik wel eens huismuts en af en toe de Bellinga's maar ben afgehaakt na fanmail en een theateraankondiging. Dat gaat me wat ver. Ik wil gewone mensen zien haha
Ik volg Rachel Augst over minimalisme en gezonde lifestyle. Emma Ross over simple living, opvoeden en plastic vrij leven. En 'dit gebeurt er als' omdat Marije vroeger mijn beste vriendin was en haar vlogs best leerzaam zijn!
Ik kijk niet echt vloggers, wel youtubers die zo nu en dan een vlog hebben (van hun vakantie of zo) Pewdiepie Marzia Leonhart Hun zijn eigenlijk de enige die ik echt volg haha
Wow. Kennen jullie Josh V.? Zij gaat dus binnenkort bevallen. En haar video over haar vluchtkoffer is hilarisch. Kanten ondergoed voor na de bevalling? Witte kleding om in te bevallen?
Pfff Is het haar eerste kindje? En verder is zij zo totaal anders dan ik ben Ik vind het ook altijd grappig als vloggers zeggen;’Ik heb vandaag geen make-up op! Alleen een bb-creme, wat mascara en eyeliner, wenkbrauwen even ingetekend, beetje blush...’ Wat?!
Laura Ponticorvo vind ik tegenwoordig heel erg nep overkomen. Alle post zijn zo wat gesponsord. En dat hele kleffe en mierzoete gedoe.... Wat ik wel graag kijk is Nienke Plas. Die is gewoon lekker down to earth.