Welke vlogs kijken jullie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ikke84, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Degenen die ik volg op YouTube ben ik vaak tegengekomen op instagram, via de ontdek pagina. Dan volg ik ze een tijdje op instagram, posten ze dat ze ook yt filmpjes maken, en zoek ik ze op :)

iMoeder vindt dit leuk.
  2. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik kijk en volg geen vlogs, wel blogs.
    Mijn dochter vindt de Toy Family Collector en de Bellinga's leuk.

3. rums

rums Niet meer actief

Ja, bijzonder he hahaha. Af en toe kijk ik nog maar moet ik niet doen want ik erger mij elke keer groen en geel.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik kijk geen vlogs. Ik vind de filmpjes van Peter Nauts wel geweldig. Geen idee of hij onder de noemer vlogger valt.
    Maar hij is wel super grappig.
    Dus wie hem niet kent, ik zou dan zeker de fb of instagram even bekijken.

5. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Uit nieuwsgierigheid een paar filmpjes (geprobeerd) te kijken maar het irritatieniveau is wel erg hoog. Noemt die vrouw haar man nou serieus “papa”????

6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Nienke Plas, ik vind haar echt hylarisch!

consider vindt dit leuk.
  7. rums

rums Niet meer actief

Haha echt? Is mij niet opgevallen.
    Hij is irritant bepaald wat zijn vrouw wel en niet moet dragen
    In haar laatste zwangerschap had ze zwempakken gekocht maar dat vond hij niet mooi want hij wou meer huid zienm
    Maar zelf loopt hij in de meest kansloze creaties draagt 7 dagen per week een zwembroek en gaat dus ook rustig benzinetanken in zijn ballenknijper.

8. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Teveel :D O.a.: Alboe, vloggloss, Monica Geuze, ClaireLucia, De Huismuts, SacconeJolys, Cowiththeflow, TrendyMommy, Elise Joanne, LA Sisters, Mama to the max, Daddyhox, La Vie Sanne, Kelly Caresse

Ik keek eerst ook altijd Stellig maar erger me kapot aan Darcy.

9. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik kijk altijd naar monoloog met name de ontwikkelingsvideo's van haar dochtertje vond ik heel erg leuk en ook de video's van wat neem ik mee op vakantie voor een baby etc. Inmiddels gat het weinig meer over opvoeding. Ik kijk dat dus bijna niet meer. Ik zoek nog wel eens een video over ontwikkeling. Haar dochtertje heet overigens Lise en zo zijn wij op Lize gekomen. Toen geswitcht naar Kelly Caresse. Erg leuk maar wordt ook wel steeds meer gesponsord. heel veel babyborn, nivea etc. Gratis vakanties. Zo kan ik ook een leuk leven hebben. Ook mis ik wat verdieping. Nooit eens over zindelijkheid, peuterpubertijd etc. Wordt wel aangehaald maar mag van mij wel wat diepgaander. Ook vind ik dat ze haar kinderen klein houdt. Dochter bijna 5 jaar en dan nog slapen tussen de middag? In de buggy naar de winkel? Veerder kijk ik wel eens huismuts en af en toe de Bellinga's maar ben afgehaakt na fanmail en een theateraankondiging. Dat gaat me wat ver. Ik wil gewone mensen zien haha

10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik volg Rachel Augst over minimalisme en gezonde lifestyle.

Emma Ross over simple living, opvoeden en plastic vrij leven.

En 'dit gebeurt er als' omdat Marije vroeger mijn beste vriendin was en haar vlogs best leerzaam zijn!

11. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ik kijk niet echt vloggers, wel youtubers die zo nu en dan een vlog hebben (van hun vakantie of zo)
    Pewdiepie
    Marzia
    Leonhart

Hun zijn eigenlijk de enige die ik echt volg haha

12. HvO

HvO Niet meer actief

Wow. Kennen jullie Josh V.?

Zij gaat dus binnenkort bevallen. En haar video over haar vluchtkoffer is hilarisch. :roflmao:

Kanten ondergoed voor na de bevalling? Witte kleding om in te bevallen?

billy112 vindt dit leuk.
  13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Pfff :D Is het haar eerste kindje?
    En verder is zij zo totaal anders dan ik ben :D

Ik vind het ook altijd grappig als vloggers zeggen;’Ik heb vandaag geen make-up op! Alleen een bb-creme, wat mascara en eyeliner, wenkbrauwen even ingetekend, beetje blush...’ Wat?! :D

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Laura Ponticorvo vind ik tegenwoordig heel erg nep overkomen.
    Alle post zijn zo wat gesponsord.
    En dat hele kleffe en mierzoete gedoe....

Wat ik wel graag kijk is Nienke Plas.
    Die is gewoon lekker down to earth.

Deel Deze Pagina