welke voeding moet ik nou nemen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door AHzondag, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb nog wel een reden voor je haha babyzegels!!! Gelden helaas niet op babyvoeding 1 maar wel op de rest!!! Maar friso kun je ook bij etos halen dus dat maakt weinig uit haha maar gaat toch een keer proberen worden als je kleine man er is!!!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ja das waar. Je weet van te voren niet of het werkt of niet. Kraamzorg zei dat we wel langer dan twee weken dezelfde voeding moeten geven.

3. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Gaat de kleine strax naar een kdv? Want dan is het ook makkelijk om te weten wat ze daar krijgen... Hier verdragen ze het gelukkig super om van alles door elkaar te drinken haha thuis krijgen ze etos en op het kdv nutrilon!

4. AHzondag

nee, hij gaat niet naar het kvd en als het in de toekomst wel moet dan kan ik altijd mijn eigen voeding nog meegeven haha..

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Da's zeker waar!!!

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook gewoon de nutrilon standaard, heb ook een keer een overstap gemaakt naar etos fv maar dat doe ik nooit meer! kreeg enorme krampjes ervan

7. adi

adi Niet meer actief

Nee joh absoluut NIET!!!

Met blikken voeding wordt verstaand die bakken van Nutrilon, geen echte blikken. Je moet heel voorzichtig zijn met waar je de poeder in bewaart, die is heel gevoelig voor bacterie-ontwikkeling. Dus ook niet op een te warme plek bewaren, bijv. in het keukenkastje boven de lamp (want daar is het warm).
    En als je een pak koopt met die zakjes erin, is het advies om de poeder in de zakjes zelf te bewaren. hiervoor kun je bij Friso een bewaardoosje van krijgen, waar je de poeder met zakje en al in kunt bewaren, en wat wel makkelijk is met uitscheppen en zo.

8. adi

adi Niet meer actief

Hier overigens een grote fan van Friso.

9. fafje

fafje Niet meer actief

adi, mag ik je vragen waarom..ik gebruik nu ha van nutrilon...t/m 6 mnd....daarna heeft cb geadviseerd standaard te proberen...ik zat ook aan friso te denken..heb al wat goede dingen overgelezen...

10. AHzondag

ik heb genoeg bakjes waar ik het wel in zou kunnen zetten, amar ga wel even op friso kijken wat ze precies bedoelen.

het is voor mij mijn eerste kindje, weet niet goed hoe of wat.
    ga zoiezo nog even info vragen bij de etos.

11. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    ik krijg die babyzegels wel bij mijn babyvoeding nr 1

12. AHzondag

heb op de site van friso gekeken en zo'n bewaar box kun je daar bestellen en ze hebben een lijst waar ze het verkopen in de winkel. ga van de week eens kijken of ze hem hem hebben bij de kruidvat en anders bestel ik hem daar.

13. adi

adi Niet meer actief

Ik vind Nutrilon heel waterig en persoonlijk enorm stinken. Daarnaast werden mijn reflux-kindjes echt niet beter van Nutrilon Omneo, dan moet je aan die zwaardere varianten beginnen en die vond ik veel te heftig.

Ik ben toen overgestapt op Friso Comfort, wat een verschil! 'lekkere' melk, romig, ruikt lekker en ECHT dik. Die moet je ook aanmaken met helft kokend en helft koud water, de manier die door WHO tegenwoordig wordt geadviseerd.
    Standaard Friso is ook een stuk dikker en romiger dan Nutrilon.

14. fafje

fafje Niet meer actief

adi, bedankt, ik ga denk ik ook voor de Friso standaard!

waaorm ik nu voor nurilon heb gekozen, weet ik ook niet, tis maar vor een maandje...
    Alleen speciale voeding voro reflux hoe fik dnek ik niet te nemen, wnat het gaat al heel goed...medicijnen zijn ook al stuk afgebouwd...dus ga eerst de standaard proberen, Bedankt!

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dan overtreden ze het Warenwetbesluit Zuigelingenvoeding. Kan ze een aardige boete opleveren.

Deel Deze Pagina