Papfles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door xjeannii, 15 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    hallo allemaal,

mijn zoontje is nu 6.5 maand en krijgt nog 3 flesjes van 180+6.
    voorheen kreeg hij altijd s avonds alleen 2 schepjes rijstebloem in de laatste fles rond 19:30.

s ochtends om half 8 als hij wakker word heeft hij reuze honger en is het flesje zo leeg om 8uur, ook houd hij het dan vaak niet vol tot ongeveer 12:30 terwijl hij om 11u fruit krijgt en ik ben begonnen met brood.

om een lang verhaal kort te maken , ik wil graag s ochtends pap geven om te kijken of hij dan wat voller zit en het lijkt mij een goed begin van de dag.

ik ben alleen op zoek naar de juiste papfles.
    ik heb nu dr brown speen 4 maar daar komen de granen niet doorheen en de difrax papfles xl is het gat weer te groot of moet ik dan meerdere schepjes doen???? wie kan mij helpen

groetjes Jeanny

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Je kan het ook uit een bordje geven, dan kan je er meer scheppen pap in doen.

Anders zou ik de difrax papfles pakken en iets meer pap erin doen zodat het dikker is.

Je kunt ook meer fruit geven, als dit goed gaat.

3. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    uit een bordje heb ik 2x geprobeerd maar dat gaat niet snel genoeg voor meneertje vandaar dat ik het met de fles wil proberen.

misschien 6 scheppen doen? i.pv. 3?

jaa fruit geef ik 2/3 stuks ongeveer en door elkaar en daar doet ie 1 soms 2 dagen mee.

4. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Hier duurde het ook een paar weken, voordat het pap eten uit een bordje een beetje makkelijker werd. Je kunt ook na de fles 's ochtends een boterham proberen.

5. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    thanks voor de tip ocean!
    ik doe nu rijstebloem door de eerste fles dat vult ook al een beetje maar ik denk dat hij juist die granen nodig heeft.

ik ga het anders weer met een bordje proberen, waarschijnlijk heeft het inderdaad tijd nodig

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoorde ook goede berichten over de L speen van difrax.
    Voor die fijne granen pap.

En anders inderdaad van een bordje.

7. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Past de difrax L speen op de brede dr brown fles?? weet iemand dat toevallig?

Pap van een bordje wil niet echt nog namelijk...
    maar met een sneetje in de speen wel,maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.....

8. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we 's ochtends papfles en pap van een bordje. Eerst pap uit de fles voor de ergste honger, vervolgens van het bordje. Zijn gewoon rustig aan het afbouwen en dat gaat goed. Nog even en dat blijft alleen het bordje pap over.
    We hebben een dr. Brown-fles met een difrax speen; even opletten dat je de speen er niet te los of juist te vast opdraait, dan gaat het lekken.

9. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Thanks voor de tip jocelynn... welke speen heb je dan van diftax voor de pap??? de L speen?

Deel Deze Pagina