Hoi, wij hebben normaal een hongerwolfje hoor. $ flessen van 200cc en de laatste 230-240 cc. Zelfs met voeding voor hongerige babay. Nu is hij verkouden,slaapt wat meer, maar heeft vandaag ong. 580-600cc gehad. de fles van 18 uur normaal,wilde hij pas om 20.30uur. Ik laat hem maar slapen,want hij is kapot moe en zal het nodig hebben. Normaal maak ik hem om 23uur wakker,maar dan heeft hij rond 18 uur gegeten. Ik ben het niet gewend ,dat er iets overblijft Hoeveel MOET hij binnen krijgen? hij plast en poept goed. groetjes
ALs hij 600 cc binnen heeft gekregen, zou ik me echt geen zorgen maken. Hij droogt dan echt niet uit, maar wordt misschien wel wakker omdat ie honger krijgt.
Hoi, nou gisteren de fles om 20.30uur, 21 uu lag hij in bed,helemaal kapot moe. En vanmorgenw erd hij pas om 8uur wakker, om 8.15 uur flesje. Ik dacht zo dat gaat goed,drinkt hij vast helemaal op,maar hij had 140cc gedronken.(ipv de gebruikeleijk 200cc) Ik had hem van te voren verschoond,maar de luier voelde helemaal niet nat, en de laatste luier had hij gisteravond rond 20.15 uur! Hij was wel wat dikker,misschien helemaal opgedroogd? (pampers baby dry) toch ff in de gaten houden. ben toch beetje bezorgd. groetjes
ik zou het in de gaten houden ik heb het van het weekeind ook gehad met rene hij is stik verkouden en dronk dus ook 2 laastste flessen van zaterdag avond heel slecht. hij is ook een hongerwolfje en wordt zelfs nog boos als zijn flesje leeg is maar hij liet ook halve flesjes staan toen. hij was gewoon niet lekker en de dag erna nog niet alles op maar maandag dronk ie weer gewoon alles leeg. en hij wordt nu ook weer boos als de fles leeg is haha.
Hoi, nou ik schrok toch net. Was beneden was het eten voor aan bereiden voor vanavond, babyfoon op hardste gezet. Begint meneer toch te hoesten,ik meteen naar boven, echt helemaal onder gespuugd,slaapzak,dekentje alles zat onder, volgens mij de hele fles hoor. Zat veel slijm bij. Toch maar de HA gebeld,want meneer heeft al 2 schone luiers gekregen, omdat hij een beetje gepoept had,maar geen plasluier. Ze vond het toch redelijk wat hij gister had binnen gekregen,maar omdat hij vandaag echt spuugt enzo,moest ik goed opletten. Kijken wat hij eet, plasluiers, spugen,koorts en morgenvroeg zeker terug bellen. Als hij straks nog altijd geen plasluier heeft,misschien dat ik toch ff bel. Ik moest gewoon als hij gespuugd had,proberen toch flesje te geven,of wat water,maar dat drinkt hij niet echt. Eerst had ik venkel,maar van die thee heeft hij ook genoeg. Ik heb nu eens rooibos gemaakt. Net flesje op 140cc. Vind ik weinig,want die van toen straks heeft hij uit gepuugd. Iemand ff naar apotheek om homeopatische hoestdrank te halen. Hij ligt wat te zeuren in bed nu, benenden was hij helemaal aaan huilen. ZO ff snel zijn dekentje voorzichtig in de droger gooien,mag eiegenlijk niet,maar ja ik heb 2 dekens,en lakens, want een ligt bij oma. Dus net meteen alles wasmachine in. En de babyfoon,blijft lekekr op hoogste staan. NEt ook ff zitten huilen ,bah als je kindje zo ziek is en je kunt eigenlijk niks doen, doet je pijn aan het hart. Loop nu tig keer ff naar boven om te kijken. Straks lekker badje met zwitsal voor verkoudheid. toen hij vorige keer beetje verkouden was,dronk hij ineens de dag erna veel meer, ff inhalen. Maar nu is hij echt heel verkouden