Hai, Ik heb een vraagje over mijn dochtertje van 3.5 week oud. Ze krijgt nu nutrilon 90+3 (totaal 100 cc) waarvan ze tot 3 dagen geleden meestal tussen de 60 en 90 cc opdronk. Ik heb alleen nu het idee dat ze teveel binnen krijgt. Ze drinkt nu bijna iedere keer 100 cc leeg. Ze krijgt 7 a 8 flesjes per dag, net wanneer zij wil. We proberen er wel telkens 3 a 4 uur tussen te laten zitten maar dit lukt niet altijd. Dit betekend wel dat ze gister en eergister rond de 650 cc op een dag op heeft. Is dit niet teveel? En stel dat ze nu ieder flesje 100cc zou drinken dan zou ze op 700/800 cc zitten Maandag laten we haar weer wegen, vorige week maandag woog ze 2920 gr. Denk wel dat ze flink is aangekomen Gisteravond gaf ze wel 2 keer een mondje melk terug, misschien teveel? Hoop dat het een beetje duidelijk verhaal is Groetjes!
Hoi, Ik denk wel dat je kindje nu ongeveer rond de 600 ml voeding per dag mag drinken. Misschien drinkt ze ook snel een flesje leeg? Het is belangrijk dat je kindje ongeveer 15 minuten over een flesje drinkt om voldoende verzadiging uit de voeding te halen, misschien werkt een andere speen in dat geval. Wanneer je kindje wat voeding teruggeeft, kan dat wel een teken zijn dat ze net iets te veel drinkt. Groetjes eveline