nutrilon ar voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door lievejildou, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievejildou

lievejildou Actief lid

heb even een vraagje aan ouders die ook de voeding nutrilon ar voor hun baby gebruiken.
    onze dochter jildou van bijna 7 maanden zit ook aan die voeding, en nu moest ik van het cb er mee stoppen.
    heb haar toen weer friso comfort gegeven alleen kwam het spuugen weer terug.
    nu ben ik weer aan de nutrilon ar voeding, alleen zou ik willen weten tot welke leeftijd je dat mag en kan geven.
    zouhet willen geven totdat ze alles met de pot mee eet en geen flesvoeding meer nodig heeft.
    kan dit ...............

groetjes anita
    :D

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi, ik heb geen idee, maar ze raden wel aan om na zes maanden over te gaan weer op de standaard en dan opvolgmelk. Maar ik weet het ook niet zeker. Ik gebruik nu Omneo en heb gehoord dat het beter zou zijn om met 6 maanden weer af te bouwen.

Nu ik je verhaal zo lees, heb ik ook een vraagje aan jou
    Spuugde Jildou erg veel? Gebruikte je geen johannesbroodpitmeel? Ik heb ook een spuug-kindje en gebruik nu Omneo omdat hij ook niet veel poept en het echt keuteltjes zijn (hard) De Omneo helpt niet echt en gebruik nu Johannesbroodpitmeel erbij.. maar nog steeds een beetje spugen. Hij heeft er verder zelf geen last van dus ik ben er nu wel zeker van het dat geen allergie is..maar ik vind het nog wel erg vervelend dat spugen en soms word ik er weer zo onzeker van....
    Spuugde Jildou ook een aantal uren na de voeding nog?
    wat is je ervaring met AR voeding?
    wat n vragen he..

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Daarom ben ik overgegaan op friso comfort, met 1 theelepel nutrix erin.

Sem spuugde ook zoveel van omneo en kreeg er juist verstoppingen van, dus krampjes poep (knal groen) :confused:

Zit nu zeker al 3/4 maanden op friso comfort en sem spuugt nu hooguit soms een mondje meer niet en hij poept iedere dag bijna en het zit er goed uit. Hij heeft geen last meer van die krampjes ;)

Nu hij vast voeding erbij krijgt, heeft hij wat vaster poep, waardoor ik de nutrix er weer heb afgehaald en hij krijgt 10 cc extra water bij .
    En nog spuugt hij niet veel meer!

Als ik over ga op opvolg melk dan ga ik over gewoon op friso comfort 2 en met omneo kan dat ook maar ze raden het inderdaad af!

4. lievejildou

lievejildou Actief lid

ben eht er wel een beetje mee eens, zodra je vaster voedsel krijgt gaat het een stuk beter.
    maar bij ons gaat het niet goed met de fris comfort en gaat het goed mun nutrilon ar voeding.

Mir1976 ikheb je een persoonljk bericht gestuurd.

groetjes anita

5. lievejildou

lievejildou Actief lid

deze kan gesloten worden !

Deel Deze Pagina