Eindelijk heb ik groen licht van de fysio gekregen om te gaan sporten, maar heeft fysieke inspanning ook invloed op mijn borstvoeding? Ik wil zo graag weer gaan hardlopen.
Ik zou in elk geval zorgen voor een goede sportbh ! Ik weet niet hoe intensief je weer wilt gaan lopen. Ik ben zelf een paar keer wezen lopen maar ik merk dat het eigenlijk nog niet kan (merk het aan mijn bekkembodemspieren) Ik wil je dan ook adviseren om heeeeel voorzichtig te beginen. Mischien moet je minder doen dan dat je conditioneel aan kan. Zeker met jouw geschiedenis ! Verder ben ik wel benieuwd of het echt invloed heeft/kan hebben op je productie.
Ik heb bij de fysio al gelopen en dat ging goed, kon al 3 km lopen alleen mijn knie doet soms zeer, maar dat is een oude blessure. Ik wil op 14 oktober de 4 mijl lopen, dus ik wil nu toch wel een beetje gaan trainen.
Ik ben na 6 wk weer gaan fitneesen (had een ks) vanaf 10 wk deed ik alles weer, ik heb het in 4 weken opgebouwd. Sindsdien ga ik 1 tot 3x per week. Ik voed altijd vlak voor ik ga sporten en verder doe ik niks bijzonders. Merk ook niks aan mn productie.