Welke voetenzak heb jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Star880, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    In de zomer gebruikte ik geen voetenzak.
    Op de stokke gebruikte ik die van stokke

En heb voor de phil en teds laatst 1 tje van de prenatal gekocht
    Was maar 20 euro. En ben er erg blij mee. Lekker warm en waterafstotend.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb een hele mooie lodger bunker gezien, maar kan iemand mij vertellen hoe "handig" dit is met een mura?
    Ik weet dat het kan met een mura, maar lijkt me alsnog erg onpraktisch :p

3. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben er gewoon 1 van de kinderwagen zelf, de Mutsy Evo. Sinds deze week is 'ie in gebruik, en tot nu toe bevalt 'ie goed!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waarom denk je dat?
    Vind persoonlijk de bunker handiger dan de voetenzak van de Mura zelf. Die is hier vrij vlug op zolder gegooit...;)

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Waarom denk je dat? Is echt niets onpraktisch aan hoor, gaat probleemloos samen.

6. Linana

Linana Niet meer actief

@ EDN en Duchess
    ivm dat stuurtje! Wat doe je ermee als je de lodger in de wagen hebt zeg maar? Zit die er dan "in" of kan hem zo dicht vouwen dat het stuurtje er nog bovenuit komt?

En die voetenzak van de mura zelf is echt ontworpen door een malloot zonder kinderen.... wat een ontzettend lelijk en onhandig ding is dat. Probeer maar eens 2 benen in een afzonderlijk gat te krijgen met een kind wat te ongeduldig is om naar buiten te gaan -_-"

7. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Dan ben ik dus een mallot, omdat ik m bij onze kinderwagen heb :D

8. Linana

Linana Niet meer actief

HAHA :D
    Jij hebt hem toch niet ontworpen gekkerd!
    Ik denk dat ze hem mooier hadden kunnen ontwerpen EN dan toch rekening houdend met dat stuurtje. Nu lijkt het zo apart met die 2 losse beendeeltjes. Het is in ieder geval niet mijn ding :p

Een vast voetendeel waar je het stuurtje doorheen had kunnen steken en dan die vlap erover had een stuk mooier geoogd denk ik

9. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Het stuurtje kan er gelukkig uit. Voor de rest heb ik de voetenzak nog niet helemaal goed bekeken heb m ook nog niet nodig natuurlijk, maar kreeg m er bij haha

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Het stuurtje past er ook in, maar persoonlijk gebruik ik het eigenlijk nooit. Terwijl dat stuurtje juist 1 van de dingen was die ik zo leuk vond aan de Mura! :D In de praktijk vind ik het niet zo handig en heb het idee dat mijn zoontje minder lekker zit met stuurtje. Zo'n groot hard ding tussen die beentjes.

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Het wordt eentonig maar hier ook de bunker. Hebben ook de mura maar vond die van de mura een lelijk ding ;)

12. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb een roze bugaboo voetenzak, kan alleen nog niet vertellen of hij bevalt ;) Als deze niet bij de wagen had gezeten was ik voor een koeka gegaan die zien er ook zo heerlijk warm uit!

Deel Deze Pagina