Welke voetenzak in Bugaboo Donkey (Duo)?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liefebees, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sinds gisteren hebben wij de Bugaboo Donkey duowagen.. wat een prachtig ding. We gebruiken hem nu nog alleen voor onze dochter, straks dus voor onze beide dochters.
    Maar poeh wat zijn die Bugaboo voetenzakken duur zeg. Zijn er ook andere (universele) voetenzakken die mooi in deze wagen passen?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Volgens mij zou de Lodger Bunker ook wel moeten passen. Die is niet zo stug dus zou wel in een smallere zit moeten passen.
    Ze zijn nieuw wel duur maar misschien via Marktplaats wat goedkoper?

3. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet niett welke kleur je wagen is maar ik heb 2 zandkleurige Bugaboo voetenzakken te koop. Zo goed als nieuw... Mogen voor €60,- weg.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Judith sand/zwart. Heb je een foto voor me?

5. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb de lodger bunker in mijn bugaboo donkey. Ik had een bugaboo voetenzak gekocht via mp maar toch maar weer verkocht. Vond het comfort en de warmte niet zo fijn als met de lodger bunker. De bunker is echt zo een lekkere mummie zak zeg maar , zo een warm coconnetje. En zit er verder evengoed in als de gewone voetenzak.

ze hebben nu ook high performance voetenzakken van bugaboo, maar tjee die zijn haast 200 euro per stuk! en ik vind ook die niet mooi.

Ik heb ook een titanium baby voetenzak onlangs bij bol.com gekocht. deze past er ook netjes in en is ook zo een warme mummie voetenzak zoals de lodger bunker. Ik heb deze nu in mijn buggy.

Deel Deze Pagina