Van het weekend waren we in een leuk café waar ze deze opzetstoeltjes hadden die op een gewone stoel passen. Ik vroeg de uitbater waar deze vandaan kwamen, maar het antwoord dat hij gaf is zeker te weten niet helemaal juist. Online zijn ze niet te vinden namelijk. En nu weet ik niet meer waar ik zoeken moet. Is er iemand die deze opzetstoeltjes herkend en weet waar je ze kopen kunt? En heten deze dingen überhaupt wel 'opzetstoeltjes', of verzin ik dit weer en is dat de reden dat ik ze niet kan vinden via Google? Anyhow; HELP. Iemand?
Op mn werk hebben ze ook "opzetstoeltjes" maar geen idee of het dezelfde zijn als die jij bedoelt. Het is gewoon een kinderstoel, incl tuigje die je vast kan maken aan een gewone stoel. Ik zla morgen is vragen waar ze vandaan komen
Zat een foto bij maar die was gedraaid, heb hem vervangen. Nu issie wel goed te zien. Ennnn... Refreshen maar!
Ook ff gezocht, en wij hebben dus deze https://geboortewinkel.nl/kinderstoelen-wipstoelen/kinderstoelen/stokke-handysitt-stoelverhoger-zwart Volgens mij bijna hetzelfde
Wij zijn er heel blij mee en krijgen ook positieve reacties van de gasten! ook de wat oudere kinderen vinden het helemaal leuk dat ze ook op een grote stoel mogen zitten. En bijna iedere leeftijd past er wel in, ook de wat stevigere kindjes. Ik werk in een restaurant en daar is het ook nog een groot voordeel dat ze niet zoveel plaats in beslag nemen, omdat je ze na gebruik gewoon aan de muur ophangt
Wij hebben er 1 van handysitt, lijkt er ook zeer erg op. Ik vind het zeer handig, als wij uit eten gaan nemen we hem altijd mee. Hij past op elke stoel. En thuis gebruikten we het voor onze barstoelen zodat onze dochter op dezelde hoogte kon zitten.
Op de site van babypark staan ze ook, bij de kinderstoelen: Stokke handysit enook nog een oaar soortgelijke opzetstoeltjes.
Gevonden! Het is de BabyBooster stoelverhoger Mykko denk ik: Babyspeciaalzaak Het Rietje: een makkelijk mee te nemen kinderstoel zoals de bumbo, handysitt en de sack'n seat Thanks voor de hulp en de reviews dames!