Hallo allemaal, Ik heb een Bambino voedingskussen gekocht een hele tijd terug bij de kruidvat met 1 grijze hoes erbij. Nu ligt hij nog in de verpakking in de kast te wachten maar ik vind 1 hoes achteraf een beetje weinig dus wie heeft ook dit voedingskussen en zijn er ook andere hoezen die erom passen? Zou namelijk nog wel een leuke erbij willen dus kom maar op met de tips!
volgens mij passen die van de hema op alle wel. is het een grote kussen? ik heb namelijk een grote van bigcomfy en ik heb twee hema hoezen erbij gekocht.
Ik weet niet of het een groot kussen is of een normale maat,heb geen ervaring met voedingskussens. Weet iemand welke er om dit kussen passen?
Wilde het ook weten, goed topic dus . Ik heb de laatste toen gehaald bij de kruidvat, dus alleen de creme basishoes erbij. Ging morgen toch al naar de hema, dus dan neem ik er een mee!
Even een upje, ik had de hoes besteld bij Hema. In principe past hij wel, maar hou er rekening mee dat hij een stuk te lang is. Ik ga hem nog wassen op heet, maar wilde het wel ff zeggen...
Is het niet allemaal een standaard maat voor die kussens? Ik weet niet waar mijne vandaan komt en welk merk het is (heb hem gekregen), maar heb er ook een hoes van de Hema bij gekocht, 1 van badstof. Heerlijk om mee in bed te liggen. Maar ik zag vanmiddag met bed opmaken dat er al 2 gaten in zitten op de naad... geen beste kwaliteit dus helaas...
Sallie: de hoes past prima hoor, hij is er voor gemaakt. Maar hij is gewoon niet goed genaaid. Maar daar zit ik niet mee, heb er nog 2 liggen die wel goed zijn!