Ladies, Ik heb even hulp nodig! Zoonlief heeft nu van die bakjes waar zijn speelgoed in zit. Hij gooit die om en draait ze om zodat het een beetje ern tafel vormt... En daar gaat hij dan "op spelen" met zijn speelgoed. Nu wil ik dus eigenlijk op zoek naar esn klein tafeltje met stoelen voor hem. In eerste instantie dat hij er dus zo aan kan zitten, en dan straks met stoeltje. Als ik google kom ik of uit op een commode (???) of de acriviteitentafels van Vtech/Chicco... Niet echt wat ik zoek dus.... Iemand een idee waar je zoiets kunt krijgen???
Ben ik zaterdag geweest, zag niet echt iets wat me beviel haha... Leenbakker zal ik eens gaan kijken! Die werken ook samen met Lief!, toch? Dat zou wel leuk zijn als ze daar iets van hebben!!
bij ikea hebben ze van die houten tafels en stoelen of plastic krukjes. mijn zoontje pas nou op zo'n ikea stoeltje precies aan de salon tafel. maar zit er zelden aan hoor. hier vooral staan aan de salon tafel met zn speelgoed of in de kinderstoel aan tafel spelen met zn lego of poppetje en diertjes. idd leenbakker zal ook wel zoiets hebben, of jysk. anders zou ik het zo snel niet weten hoor...