Welke Voetenzak?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise Bo, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Hallo allemaal,

Ik wil graag even jullie mening vragen. Ik twijfel of ik een echte Bugaboo voetenzak zal gaan aanschaffen voor mijn Bugaboo Cameleon, of gewoon een goedkopere slaapzak bijvoorbeeld van Prenatal of Bebel?

Iemand ervaringen, tips, advies? Welke blijft beter zitten? Er zit een kostenplaatje aan, maar die zak zal wel goed zijn .... die hoort immers bij de wagen!? Oei ik twijfel!

Liefs, Ise Bo

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb die van prenetal (heb geen buggaboo overig) en 1 van lodger.

de laatste vind ik heerlijk warm en hij moet tot ong 3jr mee kunnen, al heb ik het idee dat die van prenetal wat langer is (wel dunner)
    de voetenzak die bij mijn wagen zat zakte heel snel en kreeg ik haar er niet goed in (helemaal als de bumper ervoor zat)

3. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Bedankt alvast voor je mening! Ik heb ook het idee dat die van Prenatal en Bebel dunner is dan de originele van de Bugaboo!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb er 1 op marktplaats gekocht. Is een lekkere dikke fleece voetenzak van Prenatal. Was voor 17,50 klaar en hij is best lekker dik. Heb trouwens ook een bugaboo en vind die voetenzakken echt veel te duur.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb de originele van bugaboo.
    Wij krijgen die gratis als we hem bij babydump bestelden tijdens de jonge gezinnenbeurs toen. Nou hadden we hem al besteld maar na 1 telefoontje kreeg ik hem er toch bij.
    Ik vind het een fijne voetenzak...

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Even offtopic: dit vind ik echt een ideale service van babydump. Tot je kindje geboren is mag je gebruik maken van alle acties die ze hebben. Zo kochten wij daar de babykamer en hebben we achteraf tot twee keer toe nog een textielcheque en badcheque ter waarde van 50 euro gekregen. Ook al kochten we de babykamer dus veel eerder.

7. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Wij hebben de lodger bunker, ideaal! Prenatal heb ik ooit gekocht, maar snel terug gebracht, ik vond deze veel te dun.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier de originele van bugaboo (ook gratis, actie was toen gratis luiertas maar heb ik mogen ruilen voor een voetenzak; bij babydump...).

Ik zou ook als ik hem moest kopen voor de bugaboo versie gaan; past perfect om de wagen heen, mooi en heerlijk warm. Super aankoop!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die van Bugaboo sluit het beste aan op de wagen. De bovenste rand gaat om de leuning heen en bij de billen gaat ie precies om het zit gedeelte heen waardoor die vast zit en op zijn plek blijft zitten.

Een universele zal altijd gaan schuiven omdat die alleen om de gordeltjes heen zit. Dus het kan wel, je zal er alleen wat meer aan moeten sleuren en sjorren om hem op zijn plek te houden.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb zelf de voetenzak van bugaboo en een lodger bunker. De voetenzak van bugaboo vind ik ideaal omdat hij niet kan verschuiven. Hij sit op 2 punten echt over het buggygedeelte heen geschoven, iets wat bij een universele voetenzak niet kan. Ook id e voetanzak van bugaboo wwat groter dan ene universele. Voor ons eerste kindje hadden we eerst een voetenzak van prenatal gekocht maar was lang zo warm niet. Toen hij wat groter werd paste hij er helemala niet meer in. Qua lengte wel maar omdat hij schoenen droeg was de voetenzak niet breed genoeg meer en stind hij strak om zijn voetjes gespannen zodat hij ze niet meer kon bewegen. De lodger bunker gebruiken wij ook regelmatig, sie vind ik ook ideaal.

11. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denk dat als ik het zo lees, voor de originele ga! In de winkel kreeg ik te horen van de verkoopster dat ook de originele veel schuift ... had dit verder van niemand gehoord die ervaringen ermee heeft, dus snapte dat niet zo goed.

Misschien hoopte ze dat ik gelijk een andere voetenzak zou kopen, aangezien die van Bugaboo besteld moeten worden?!

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat vreemd dat die verkoopster zegt dat de voetenzak van Bugaboo schuift...dat is helemaal niet zo! Hij zit juist hartstikke stevig omdat je de voetenzak aan de bovenkant om het zitgedeelte schuift. Ik vind het een fijne voetenzak, blijft mooi en lekker warm.

Wij hadden toen ook de actie van een gratis luiertas bij de Bugaboo (babydump), die we omgeruild hebben voor de voetenzak.

13. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Ja ik snap dat ook echt niet, dat zij dat beweerde. Vond het ook maar een 'botte' verkoopster, leek even haar dag niet te hebben. kan gebeuren natuurlijk, maar ze sprak heel bot.

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    wij hebben ook de originele bugaboo voetenzak, vind ik wel zo mooi en heb eigenlijk nooit overwogen om een universele te kopen.....heb nu een bruine bij passend bij mijn wagen oke is hij prijzig maar je maakt er ook lang gebruik van

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dan dnek ik dat die verkoopster hem zelf niet goed bevestigd had want als je het op de juiste manier doet, kan hij niet verschuiven. Je schuift hem over de rugleuning heen dus wegzakkan kan dan al niet meer. Het plankje met schuimrubber waar de kleine op zit in de buggy klap je naar voren en schuift dat aan d ebuitenkant van de voetenzak in een "vak". Geloof me, die kan geen kant meer op hahahah

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zag vandaag bij de prenatal in mijn woonplaats dat de roze en oranje bugaboo voetenzakken afgeprijsd waren van 109,95 voor 74,95. Waren er nog maar een paar. Misschien ook andere kleuren, maar die 2 vielen mij op.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zag ze hier ook hangen. Zijn 2 kleuren die Bugaboo niet meer in collectie heeft. Is nog van de Fleece bekleding serie. De rose kleur is minder fel als de rose van deze collectie.

18. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Mag ik vragen waar ik die Prenatal kan vinden?
    Kan ik er ook online bestellen, wie weet kan ik dan een voetenzak met korting kopen?! :D

Ik zie dat je in Noord Brabant woont.
    Is het misschien mogelijk het vanaf Prenatal te laten opsturen of weet je dat niet?!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik zag ze hangen in Breda. Hingen er niet veel. Paar oude kleurtjes. Weet niet of ze via de webshop van Prenatal zijn te bestellen? Geloof nooit dat ze het vanuit de winkel zullen opsturen, geloof nooit dat ze zoveel service zullen verlenen.

20. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Thanks voor je info. Heb even op de site gekeken, maar ik kan ze idd niet met korting laten opsturen, alleen de standaard kleuren kan ik bestellen .... weet niet of ze die ook echt op zullen sturen of gewoon zullen laten bezorgen in hun winkel. Thanks iig!

Deel Deze Pagina