Hema slaapzak - warm genoeg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zolief, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolief

zolief Niet meer actief

HEMA - baby - bed - slaapzak

Ik ben benieuwd of deze warm genoeg is om zonder dekentje te kunnen gebruiken. Of komt de Hema in de winter met een nog dikkere slaapzak?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

deze heb ik ook, en ik heb er nog 1, ook van hun alleen dan van vorig jaar(was toen te groot)

ze zijn heerlijk warm, inprinciepe ligt onze uk zonder dekens ok bed, maar sinds kort wil ze met dekentje slapen, al ligt die er meer naast dan over haar heen.

3. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    wij hebben deze ook (dan de versie met auto's hihi :D) we gebruiken hem nu, hij heeft dan een rompertje met korte mouw aan en een pyjama jasje, de mouwen van de slaapzakken heb ik er nu niet aan.
    Verder ligt hij in het begin van de nacht onder een dekentje maar hij word altijd boven de dekens wakker en dan is hij niet koud.
    Als het nog kouder word dan rits ik de mouwen eraan, krijgt hij ook pyamabroek aan en evt. romper met lange mouwen.
    Dit is een best wel dikke slaapzaak, volgens mij komt de hema niet met een nog dikkere en is het zo ook wel warm genoeg.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter heeft deze ook en draagt deze nu met een rompertje zonder mouwen en pyjamatruitje. Als het kouder wordt met een maillot en mouwen er aan geritst. Dan is het wel warm genoeg :)

5. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe koud het 's nachts in je huis wordt. Ik heb hem nu al in een winterzak liggen met dekentje. Maar bij ons is het nu ook al 15gr. 's nachts.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb deze slaapzak deze week ook gekocht, die kan ze dan aan als de Puckabag in de was zit. Ik vind het best een fijne en warme slaapzak. Julie liegt er nu met alleen een rompertje met korte mouwen in, de mouwen van de slaapzak heb ik er wel aan. De slaapzak is van flanel, dus ik denk wel warm genoeg.

Waar je trouwens wel op moet letten bij deze slaapzak is of de armen van je kindje er wel goed inpassen. De mouwen vallen erg smal namelijk! Hier geen probleem omdat Julie ook erg smalletjes is, maar ik heb al moeders gehoord die hun kindje er niet in kregen ;)

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn dochter ligt er trouwens in met alleen een rompertje aan. ze heeft het erg snel warm. en haar slaapkamer is niet zo warm (ze heeft warm bloed net haar pap die heeft sinds gisteren pas een lange broek aan)

8. zolief

zolief Niet meer actief

Bedankt allemaal! Mijn dochter ligt er nu lekker in te slapen..... gekocht dus!

Deel Deze Pagina