Welke voetenzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rainbow88, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik vroeg me af welke voetenzak nu echt handig is?
    We hebben een nieuwe maxi cosi mura voetenzak, maar hier lees ik zoveel slechte dingen over :s (Tenzij er hier iemand ook goeie dingen over kan zeggen?)

Dus ben aan 't denken om hem te verkopen en een Koeka voetenzak of een lodger bunker in de plaats te kopen

Welke is het leukste/handigste/warm genoeg voor de winter & niet té warm in de zomer? De bunker is bv gemaakt van fleece, dit is toch altijd heel warm ofniet?
    Het is vooral voor in de draagmand en later in de buggy, voor in de maxicosi zelf heb ik de Snoozebaby wikkeldeken gekocht..

Of zou ik het gewoon met wiegdekentjes doen ipv een voetenzak?

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wij hadden in de bak van de mura gewoon dekentjes, maar ons zoontje pastte met 4 maanden niet meer, maar we hadden toen het zitje helemaal plat en naar ons toe zodat hij toch plat lag en toen vonden we de mura voetenzak best ok, het was ook winter toen. Deze is wel heel warm, dus echt alleen voor in de winter. Als ze eenmaal kunnen zitten, hebben ze buiten de winter om ook helemaal geen voetenzak nodig, die van ons had inieder geval spekbeentjes, haha. Toen hij 1 was, hebben we in de winter ook nog de mura voetenzak gebruikt.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wij hebben in de bak en de buggy variant gewoon de slaapzak doe bij de wagen hoort (joolz). Maar in de zomer heb je die niet nodig..

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik was erg blij met onze koeka voetenzak, echt een ideaal ding. Ik had de wafel/flanel versie.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Lodger bunker, echt een heerlijk ding! Je kan je kindje daar als het echt koud is ook zo lekker in inpakken.

6. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Hier ook de Lodger Bunker (met booster) voor in de buggy. Bevalt prima! Echt lekker warm.

7. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Even een stomme vraag.
    Maar bij m'n maxi cosi heb ik een voetenzak gekregen.
    Is dit dan hetzelfde als wat jij nu bedoelt?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als je baby klein is heb je een voetenzak in het autostoeltje maxi cosi. En in de wagenbak vaak iets van een wiegdekentje ofzo. Als je kindje groter is, heb je in de autostoel geen wikkeldeken meer maar als je in de wagen met zitje gaat wandelen vaak wel. Dat is dus een voetenzak.

Ik had een lodger bunker, erg fijn! Fleece ja, maar in de zomer en evt ook lente gebruik je geen voetenzak hoor! Ik heb hem nu verkocht nu de jongste 2,5 is die zit niet zo vaak meer in de wagen en nu is zijn jasje etc wel voldoende in tegenstelling tot bij een baby.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oké bedankt!

Vandaag toevallig van een kennis een lodger bunker voor 15 euro kunnen overkopen :)
    Nu de maxicosi voetenzak nog verkocht zien te krijgen!

Deel Deze Pagina