In onze hal van binnenkomst hadden wij een grote spiegel hangen met mooie houten lijst. Helaas is de spiegel kapot gevallen en nu hangt dus alleen de lijst nog. De spiegel is zo'n 2 bij 1 meter gok ik. We hebben wel gedacht om er een nieuwe spiegel voor in te kopen, maar we zouden goedkoper uit zijn als we dan gewoon een complete spiegel zouden kopen en dat wouden we dus niet aangezien we en net de lijst opnieuw geschilderd hebben én ik de spiegel gekregen heb van een pas overleden dierbare. Nu kwam mijn vriend op het idee om er een prikbord van te maken voor de knutsels en tekeningen van onze dochter en dat vind ik dus eigenlijk wel een heel gaaf idee! Dus, wie weet waar ik kurk (?) kan kopen voor achter de lijst? Op internet kan ik alleen complete prikborden vinden en in de winkels slechts kleine stukjes.. Het mag wel in 2 delen zijn evt. vooral als dat veel scheeld qua kosten, maar dus niet meer dan 2 i.v.m de naad die je dan gaat zien..
je zou ook eventuele naden kunnen verbergen door een lint erover te doen. of je kunt er ook een memobord van maken: prikbord - Google zoeken ik heb geen idee waar je kurk kunt kopen.
ik benook op zoek naar een prikbord ofkurk. Denk da thet gewoon maar een prikbord van de xenos wordt die ik ga bekleden.