Hoi, Wie van jullie heeft er nog meer last van het carpal tunnel syndroom? Ik heb hier sinds een aantal weken behoorlijk last van, ik wordt er soms bijna gek van. Ik heb inmiddels een spalkje, maar het helpt niet. Hebben jullie nog tips oid? Ik weet dat het over is zodra de kleine er is, maar ja voor hetzelfde geld blijft die nog lekker 2 weken zitten.
Ja hier ook gehad, je kan er weinig aan doen dat je nu al doet. Bij mij heeft het na de zwangerschap nog zo 5 weken ruim geduurd voordat het over was.
Hoi, ik heb het ook gehad, met mijn eerste zwangerschap en weet dat het geen pretje is. Het ergste was nog dat het bij mij niet meteen over was toen onze zoon was geboren. Had de eerste paar dagen amper gevoel in mijn vingers, zodat ik het erg eng vond om hem te verschonen (voelde niet goed wat ik deed). Hoop dat het bij jou inderdaad snel over is na de bevalling, weet alleen dat ik er nog enkele weken last van heb gehad, zeker voordat het gevoel weer helemaal terug was....Heb geen tips voor je, bij mij hielp niets......Succes met de laatste loodjes!
ik heb hetzelde meid. Ben al 5 maanden geleden bevallen en het is nog niet zeker dat dat de diagnose is. Ik heb een tijdje bij de fysio gelopen en heb 20 februari een afspraak bij het ziekenhuis met een orthopeed. Mij benieuwen. Spalken hielp bij mij ook niet.
Hier ook last gehad van het CTS en helaas ook geen tips voor je. Ik had er gelukkig geen last meer van na mijn bevalling. Ik droeg in bed die polsbeschermers voor het skaten. Hielp niet echt veel maar wel een beetje. Je kunt er verder weinig aan doen ... af en toe je polsen onder de koude kraan wil ook nog wel eens helpen. Succes!
hoi, hier nog 1 die er last van heeft, ben 4,5 maand geleden bevallen, en het is nog niet over. Verschrikkelijk. heb geen tips voor je, zelf doe ik er niets meer aan, in het begin polsbandje, maar dat werkt ook niet egt. groetjes
ik heb er tijdens de zwangerschap van me zoontje ook last van gehad een spalk aan laten meten alles niets hielp toen heb ik een goudspuit gehad en gelukkig is nu alles over