Welke volgorde: weeën / vliezen breken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pruts27, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    in de nacht van woensdag op donderdag begonnen bij mij de weeën. In de nacht van donderdag op vrijdag rond 5 uur 's morgens braken mijn vliezen.

2. Gonkie

Gonkie Lid

13 mei 2008
    24
    0
    1
    Bij mij braken eerst mijn vliezen en kwamen de weeen pas veel later op gang.

Maar inderdaad is dat volgens mij per bevallig anders en komt het veel meer voor dat het begint met weeen.

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Eerst braken 's nachts mijn vliezen (beetje; gelukkig geen plons). Na 20 uur begonnen de weeen pas.

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    bij mij braken eerst de vliezen.24 uur later nog geen weeen dus moest ik in het ziekenhuis bevallen ivm infectiegevaar voor de baby.

mijn andere bevalling kreeg ik eerst weeen en daarna wewrden de vliezen gebroken.....

je weet het dus maar nooit! ;) ;)

5. C1ndy

C1ndy Lid

18 jan 2007
    42
    0
    0
    achterhoek
    hier braken bij de eerste keer eerst mijn vliezen, bij de 2de bavalling had ik alleen een hoge vliesscheur, eerst veel weeen en toen braken de bliezen helemaal

6. Bri

Bri Niet meer actief

Eerst weeën. Bij volledige ontsluiting (en al een paar keer persen) heeft de VK de vliezen gebroken. Een half uurtje later was m'n jochie er!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bij 8 cm. ontsluiting (dat waren dus heel wat weeen) heeft de vk mijn vliezen geprikt.

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier braken eerst de vliezen. Zo'n 3 kwartier later begonnen de weeën

9. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    bij me eerste braken eerst de vliezen en 12 uur later begonnen de weeen!ben heel benieuwd hoe het straks gaat!

Deel Deze Pagina