Wij hebben er een M-System. Dit is het b-merk van Boretti. Super ding en bevalt prima. Vaat gaat er zonder spoelen in en komt er superschoon weer uit. In het vorige huis hadden we Siemens. Dit was ook een goede.
Wij krijgen deze in ons nieuwe huis: RENLIG DW60 Geïntegreerde vaatwasser - IKEA . Uiteraard niet met dat frontje. Energieklasse A, volledig geintegreerd etc. Super kwaliteit! Hiervoor hadden we de niet integreerbare van de ikea, en zelfs die werkte super goed! Erg fijn met bestek mandje, de korven werken erg makkelijk bij in en uitladen. Vind ze beter dan vaatwassers die ik ergens anders tegen kom.
Even over de Ikea-afwasmachine. Hij maakt wel goed schoon en is prima in gebruik inderdaad, maar naar mijn idee duurt hij wel erg lang, soms voor mijn gevoel wel 3 uur. Klopt dat of ligt het aan mij? We hebben hem altijd op programma 50.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar dan want deze staat ook op ons lijstje Over de Junker kan ik niks vinden, ligt dat aan mij? Gr MB2005.
Hoi meiden, Allemaal nog bedankt voor de reactie's! Hier mag een slotje op want we zijn sinds vandaag weer in het bezit van een vaatwasser. Het is een hotpoint ( en dan nog een nummer maar dat weet ik even niet uit mijn hoofd ). Hij is superstil, verbruikt veel minder water dan onze oude siemens en heeft 11 programma's waaronder 1 speciaal voor baby flesjes e.d. Verder is het afwachten hoe lang hij meegaat, maar voor nu ben ik weer blij, haha. Gr MB2005.