Heerlijk zwanger... maar het wachten zo beu...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jenna09, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ben vandaag 38w en loop al een dikke week met een dikke cm opening. Eens je dat weet zou het allemaal gewoon moeten gebeuren... Ik weet dat je daar nog lang mee kan lopen maar toch...

Ben nog steeds heerlijk zwanger, niet veel last klachten, enkel wat gebruikelijke menstruatiekrampjes en harde buiken, maar wil gewoon ons prutske in onze armen houden... Weten of het een jongen of een meisje zal zijn... Weten hoe het eruit ziet...

Maarja we zullen moeten wachten hé, wie weet duurt het nog vier weken!

2. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Ik ben het echt helemaal met je eens! Je kunt ook gewoon niets anders doen dan wachten, wachten, wachten. Maar ik ben het ook zo zat! Ik heb ook net als jij verder weinig klachten hoor, maar je bent er gewoon aan toe op een gegeven moment. Je hebt alles af en denkt laat maar komen haha. Het is helaas niet anders. Ik wens je veel succes!
    Groetjes :confused:

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik heb het maar geprobeerd los te laten. Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig natuurlijk maar de baby bepaalt het uiteindelijk zelf...

4. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik loop al 1,5 week met voorweeen die best heftig zijn en 2 cm ontsluiting. Vorige keer met 33 w bevallen. Ik ging er een beetje vanuit dat deze ook wel wat eerder zou komen, zeker naar die heftige harde buiken, maar het zakt steeds af. Ik heb ook isias dus het voortbewegen gaat niet zo. Een dochter van 2 dus alles is hier een beetje ^&^*&%*&. Hoop dat die kleine zich snel aandient. Morgen 37 weken dus dan mag die komen!

Vandaag mega rugpijn. Geen weeen gevoel maar steeds steken. Misschien vanwege mijn bekken... Ik wacht in spanning af. Was nog niet zo bezig met de bevalling, maar sinds die onrust maak ik me heel druk.

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Spannend hoor meiden!
    Ik had er ook met 35 weken al zwaar genoeg van hoor ook door me bekken enzo maar iedere dag dat de kleintjes blijven zitten is toch wel het beste voor ze.....wens jullie een snelle bevalling toe en heel veel suc6!

Liefs Bizzy

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik leef mee! Ik ben het ook zo beu!

Van harde buik tot ongi klachten, ik voel NIKS! Nergens last van, kindje is nog redelijk voelbaar, loop nog steeds als een wervelwind door het huis, maar ik wil zo graag die kleine zien!
    Ik verlies wel veel slijm en waterige afscheiding, maar dat hoort er gewoon bij denk ik. Morgen moet ik weer naar vlk en hopelijk kan zij me vertellen of de kleine al wat dieper in het bekken ligt.

ZUCHT! Ik duim voor ons ieder dat het spoedig mag komen!

Liefs Ellenore

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Tja wachten...niks aan! Iedereen zegt: geniet er nog maar van. Maar dat wil ik niet, van mij mag de baby binnenkort wel komen!

8. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hier nog 1 ben het zoooooooooooooooooo zat!
    pffffffffffffffffff verveel me ook zo ....

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

als je je verveelt... ik niet hoor. wil nog zoveel doen voor me bevalling!
    grapje :p

10. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    wachten is niet leuk, zeker als je over de datum heen gaat...... succes meiden

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ben toch blij te horen dat ik niet alleen ben... Voel me zo schuldig over het 'beu-gevoel'!

Vandaag om 14.00 weer naar gyn geweest en heb nu 2 cm opening. Maar het is nog steeds 50-50 kans dat het vroeger komt of niet. Gewoon afwachten hé...

12. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow hier is er nog eentje die het echt zat is....
    last van harde buiken ongesteldheidskrampen druk op me stuitje met uitstralingen naar me benen heb ik ook heel irritant...
    ben gewoon benieuwd hoe ons kleine mannetje er uit ziet en wil hem gewoon vast houden :D

13. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    bah dat wachten ja.. zit echt de klok af te tellen soms..
    probeer hobbys te nemen enzo.. maar niets werkt..
    die buik is zo duidelijk aanwezig en pijnlijk dus kan steeds alleen maar eraan denken :p
    Word gek ervan.. dagen lijken dan ook zooooooo langzaam te gaan haha...

14. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    pfff ik kan er ook over meepraten. Gister leek er even wat te gebeuren, maar helaas nog niks...

slapen lukt niet meer.. geen idee hoe ik moet liggen. OF ik krijg pijn in mn heup van het op 1 kant liggen, OF kramp in mn buik bij het omdraaien, OF ik moet naar de WC, OF mn vriend is zo onrustig (door de zenuwen) dat ie me wakker houdt. Ik zweet me trouwens momenteel ook helemaal suf ALS ik slaap.. hebben jullie dat ook?

Lopen gaat bijna niet meer, op wat gewaggel na dan, doordat mn bekken zo'n pijn doet. Dus de deur uit gaan is ook niet echt meer fijn en zelfs de hond uit laten doet vriend lief nu.

Krijg mn kleren niet meer aan (broek omdat ik dan mn been op moet tillen) en sokken al helemaal niet..

Ik lees 30x per dag hier op het forum rond, om de tijd maar wat te doden.. maar helaas duurt elke dag een eeuwigheid op het moment.

Ik wil van alles doen, maar heb totaal geen energie meer. Erger me ook suf aan allerlei huishoudelijke dingen die ik zie of zou willen doen, maar het simpelweg nu niet kan.. en al doet mn vriend nog zo zijn best, hij blijft man en ziet bepaalde dingen gewoon echt niet.

Nee.. ik heb het wel gehad.. en als ik er aan denk dat het nog wel eens 4 weken zou kunnen gaan duren, dan barst ik spontaan in tranen uit.

Raar eigenlijk, ik heb tijdens de eerste 30 weken zo veel geluk gehad en weinig kwaaltjes, dat het van de ene op de andere dag zo kan omslaan....

15. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    oooh dames wat herkenbaar.....zit hier ook al 1 week met voorweeen , bekkenpijn en een zoontje van 13 maanden waar ik de hele dag voor op de vloer zit! (hij kan sinds een weekje zelf stappen)
    elke nacht als ik naar de wc moet..dan haal ik het niet om op tijd (door de pijn) beneden te zijn , met als gevolg dat ik het dus niet haal :oops:
    het is zwaar , maar bijna hebben we dat kleintje in onze armen :D
    iedereen alvast succes met de bevalling!
    grtz Ramona

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Heel er herkenbaar... Heb deze nacht ook weer een paar keer wakker gelegen met dezelfde kwaaltjes. Lakens van me af gegooid, maar dan wordt het weer vlug te koud... Niks is precies goed hé...

Hier precies toch wel weer wat schot in de zaak... Deze morgen wat bruinig slijm verloren, niet veel maar het was er! Wie weet wil het niks zeggen, maar ja we klampen ons vast aan elk stukje hoop om ons prutske vlug in onze armen te kunnen houden

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik begrijp je volkomen ik ben bij beiden ook overtijd geraakt en als dan de datum geweest is pfffffffff.
    Hopelijk mogen jullie alemaal snel bevallen

18. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    gedeelde smart is halve smart meiden! Ook ik ben het wachten helemaal ZAT maar ik ben blij dat ik niet de enige ben zo te lezen, dat lucht wel een beetje op moet ik zeggen :)

Nog even volhouden, het is de grootste cliche en eigenlijk kan ik hem niet meer horen, maar het is nou eenmaal zo... MANNETJE, WAAR BLIJF JE NOU TOCH?

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Idd Paula,

K was ook blij te lezen dat ik niet alleen was. Voel me er echt schuldig over soms. Maar het feit dat er nog veel meer zijn die er zo over denken doet toch wel goed seg!

Deel Deze Pagina