1e keer IUI gehad, nu iets heel stoms!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marya, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marya

Marya Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, terwijl ik al heel wat maanden meelees.

Ik probeer al bijna 2 jaar op in verwachting te raken, maar tot heden mag het nog niet zo zijn. Ook heb ik in de tussentijd een mk gehad. Onlangs heb ik mijn eerste IUI gehad, en een week later deed ik een test uit ongeduldige nieuwsgierigheid, en ja hoor, licht positief. Ik helemaal blij.

Een paar dagen laten deed ik er nog een, en de streep was veel lichter. Ik werd natuurlijk gelijk helemaal ongerust. Ik heb tot vandaag geloof ik wel 6 testen gedaan, en telken zag ik het streepje lichter worden.

Na veel lezen op internet las ik dus dat Pregnyl mogelijk invloed heeft op de test. En laat ik dit nu net gehad hebben. Enkel Pregnyl, meer niet.

Vandaag, precies 11 dagen na mijn IUI, en 13 dagen na mijn Pregnyl injectie zie ik een super, maar dan ook super licht streepje. Hij is bijna niet zichtbaar en met heel goed kijken zie je toch echt een streepje.

Ik hoop zo dat het waar mag zijn. Maar het kan net zo goed nog van de Pregnyl zijn. Ook is het streepje na een paar uur iets donkerder geworden, waarschijnlijk door uitdroging. Dat zie ik bij elke test.

Ik voel helemaal niets momenteel. Wel heb ik rond de innesteldag een zeurderig gevoel gehad en was enkele dagen zeer licht misselijk en had lichte hoofdpijn. Maar deze symptomen heb ik elke maand.

Nu afwachten, nog 3 dagen voor mijn nod.

Stom he, ik was helemaal happy van die positieve test, maar ben ook blij te weten dat het door de Pregnyl komt. Want een lichter wordend streepje is natuurlijk waarschijnlijk niet goed. Maar nu snap ik waardoor het komt.

Liefs.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meid,
    Hoeveel eenheden pregnyl heb je moeten spuiten?

3. Marya

Marya Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 5000 gehad.

Liefs.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmmmmmmm normaal zou die er wel uit moeten zijn nu.
    Krijg je geen bloedtest toevallig en misschien een foto":D

5. Marya

Marya Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de gyn gebeld, en de assistente zei dat het gewoon nog te vroeg is om te testen. Dus ik mag niets anders momenteel dan wachten en wachten. :(

Ik ga er maar vanuit dat het deze keer niets is en ga hoopvol wachten op de 2e IUI. Ook las ik dat de Pregnyl inmiddels wel weg moet zijn, maar het streepje is ook wel heel licht hoor. Op een foto zou je het niet zien.

Liefs.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim iig dat je over 3 dagen een duidelijkere positieve test hebt;)
    Niks is onmogelijk:)

Deel Deze Pagina