39.0 wkn zwanger en verloor mijn slijmpropje..ik nog kijken op internet..kon nog weken duren stond er..uhmm jammer dacht ik nog..toch had ik zo'n gevoel dat het wel die dag kon gaan beginnen 15 min na het verliezen van mijn slijmprop braken mijn vliezen..net als in een film echt een plens! Ben met 39.1 wkn bevallen uiteindelijk en vind het moment dat je vliezen breken ook zeker het begin vd bevalling! Nu dus ongeduldig dit soort topics aan het lezen hihi, heb al nachten voorweeen en slecht slapen..weken veel slijmverlies dat op slijmprop lijkt maar dan minder en sinds vandaag erg onrustig en beetje zat, terwijl ik juist altijd erg positief ben...spannend dus! Ik vergeet ook nog, sneller harde buiken en ongi-gevoel!
Hier ook helemaal geen voortekenen! En dat ondanks dat tijdens de bevalling bleek dat ik pre-eclampsie had....
pff.. ik heb hier al die kwaaltjes gehad de afgelopen 2 weken (behalve de slijmprop en vruchtwater).. maar het is nog steeds niet zover haha.. misschien moet ik me idd meer ontspannen en denken.. het komt wel als het komt !! ben er nu iets te veel mee bezig voor mijn gevoel ... pffff... zal ik nog maar eens een lekker bad nemen?
@Sula, zo dat is heftig! Gelukkig is alles goed gegaan! @fairylaughs, helpt een bad nemen dan om de weeen op te wekken?
haha jadore, ja dat ken ik (van het lezen van dit soort topics). Inmiddels een week verder en nog niet bevallen Gister weer niet lekker geweest (heel erg moe/hangerig), slijmprop is er in delen al uit, heb bruinverlies gehad, voorweeen, nesteldrang en meerdere keren een errug rustige baby (schijnt ook een voorteken te kunnen zijn), maar nog steeds een dikke buik! En idd FairyLaughs, kan je er teveel mee bezig zijn?? Dat vraag ik me ook af...
Hier denk ik steeds voortekenen te hebben, wat lichte weeen etc. maar het zet niet door. Ik wil het zoooo graag ... misschien te graag en ben ik dus te ongeduldig.
Hier hetzelfde.. Zou 31 januari ingeleid worden, 29e besloot 'ie zelf te komen.. Denk idd ook doordat ik hier rust in had gevonden..
Bij net andersom..alle voorteken hebben maar geen bevalling :x Loop al meer dan 6 week in de voorweeen etc maar gwoon helemaal niets... Tis maar goed dan dat t gehaald wordt van de week anders ben ik bang dat ik toch echt een olifantendracht ga krijgen :x Wat is dit frustrerend zeg!!!
Hier was ik wel erg benieuwd naar... Ik ben vandaag 39 wk zwanger en ben toch wel erg benieuwd hoe de bevalling zal beginnen... Heb vanmiddag ineens een heel duizelig, zweverig en misselijk gevoel... Maar dat wordt nog niet echt genoemd als voorteken... Jammer, maar dan gaan weg gewoon nog even door
@ Jadore:.. het bad nemen was bedoeld voor de rust haha.. ik heb nog nooit gehoord dat dit weeen zou opwekken.. @ Zoe.. ja je hoort het wel vaker dat vrouwen er echt veel mee bezig zijn, en dan op het moment dat ze denken.. Ach we zullen maar gewoon rustig afwachten, dan bevallen ze ineens de volgende dag ofzo ... (maar dat loslaten gaat me toch niet lukken haha.. ben veel te nieuwschierig naar onze kleine vent )
Sanne oef zo voel ik me ook...nu 3-4 dagen, hoop toch echt dat ukkie voorlopig nog blijft zitten. Voor jouw (en de anderen die met smart wachten) hoop ik natuurlijk dat het snel begint