Mijn vliezen braken, maar dan wel hoog. Dus met andere woorden: de bevalling moest op gang komen. De volgende dag heb ik op het punt van 6 cm ontsluiting die niet verder ging weeopwekkers gekregen.
Alleen op de dag zelf. 'S ochtends licht bloedverlies, daarna hele dag pijnlijke harde buiken. Gewoon naar verjaardagsfeestje gegaan. Rond 19:00 werden harde buiken weeen en 's nachts werd m'n kleine man geboren. Bij m'n oudste geen voortekenen... Was dag ervoor op verjaardagsvisite geweest en die nacht braken de vliezen en kreeg ik weeen... Hmmmm ... Misschien zijn de feestjes hier een voorteken? Hihi
Bij mij was het voorteken poepen, veel en vaak. Mn hele darmen waren leeg gewerkt. En ook dunner dan normaal. Sorry voor de details
1ste keer helemaal niets. 2de keer werd de baby 's avonds zeer onruistig, 's ochtends zijn de weeen dan ook begonnen
Ben pas bevallen, en achteraf gezien was het voor mij: 's ochtends bij wakker worden echt goed naar het toilet moeten, kon het niet ophouden (maag leegde zich). Daarna in de verdere ochtend beetje kramperig gevoel. Gedurende de hele dag misselijk en om 17u kreeg ik om de 8 minuten een soort kramp in mijn buik. Om 22u zijn toen mijn vliezen spontaan gebroken en toen kwamen ook gelijk de echte weeën
Dat ik me 85 voelde, veel druk en steken op mijn onderkantje, alsof het hoofdje al onderweg was De volgende ochtend vroeg braken de vliezen.
Helemaal geen voortekenen..... Pats boem met 37 weken en 3 dagen kreeg ik weeen en 2,5uur later was onze dochter er...... Helemaal van het padje waren we,wel dolblij natuurlijk.
hier eerste keer ook heel veel poepen en buikkrampen. Dacht dat het door het poepen kwam, haha.Tweede geen, behalve dat ik m'n slijmprop verloor. Maar dat kan ook weken duren. Bij mij dus niet, s nachts braken m'n vliezen en een paar uur later was hij er. Nu al paar avonden voorwerk, maar geloof niet dat er al wat staat te gebeuren...
Geen voortekenen. s'middags wezen winkelen, nergens last van om 19:00 uur eerste wee en om 22.45 geboren
Haha, bij mij heel veel en heel lang: - vanaf 32 weken: af en toe voorweeën - 35 weken: liggingsecho. Vk zag aan het vruchtwater dat het huidsmeer al losliet; volgens haar zou het niet lang meer duren... - vanaf 36,5 weken: dagelijks voorweeën - 40w6d: om de dag strippen en veel harde buiken - 41w2d: vliezen spontaan gebroken - 41w3d: heel moe, zweverig gevoel - 41w4d: EINDELIJK geboren
Ik had overdag wat meer harde buiken als anders, niet pijnlijk oid maar wel vaker als gebruikelijk. Ik was bijna 41 weken dus dacht dat het bij de laatste loodjes hoorde. S'avonds rond 20u kreeg ik echt weeën. Dus achteraf gezien waren die harde buiken al wat voorwerk. (Had toen nml al 4/5cm om 20u)
Die spuit die ik bij beide in mijn arm kreeg....de weeen begonnen vrij snel ( grapje hoor, ben ook wel benieuwd aangezien ik ook nog nooit spontaan ben bevallen)
Ik stond opde uitgerekende datum met menstruatie krampen op. Die middag op controle bleek dat ik al 2cm ontsluiting had
Hier ook geen voortekenen. Met 37+6 nog bij de gyno geweest voor controle, en behalve de normale "kwaaltjes" dat het wat zwaarder werd had ik nergens geen last van. De volgende ochtend op 38 weken werd ik om half 5 wakker van gebroken vliezen, en s'avonds om 22:52 was onze zoon er.
's morgens naar vk geweest voor controle en 1 cm. Maar dat zei volgens haar nog niks. 's Middags op bezoek geweest bij schoonfamilie en toch wel wat gerommel en krampen maar dacht dat dat door de vk kwam. 's avonds waarom wet ik niet besloten dat ik op de bank bleef liggen en om klokslag middernacht begonnen de weeën. Uiteindelijk om 16:14 is onze zoon geboren.
De dagen ervoor had ik enorme nesteldrang..heb zelfs nog een badkamerraam staan verven. S'morgens rond 4 uur werd ik wakker van menstruatiekramp en ben beneden op de bank tv gaan kijken, buikpijn trok toen rond 8 uur weg en tegen 3/4 uur s'middags had ik regelmatig pijnlijke harde buiken. Om 8 uur naar t ziekenhuis gegan en de dag erna om 8 uur bevallen
ik veloor paar dagen voor me bevalling de slijmprop en ik stond smorgens op met heftige menstruatie krampen
Twee weken van te voren begonnen de voorweeën (behoorlijk heftig) en verloor ik delen van de slijmprop. De bevalling begon "echt" met het breken van de vliezen
Veel en vaak poepen in de dagen ervoor. Veel harde buiken en op dag dat mijn vliezen braken niets....