Hallo allemaal, Hier schoten de weeën en de ontsluiting maar niet op. Na vele slapeloze nachten, veel pijn en ongemak (ik ben al vanaf week 35 aan het klooien met voorweeën), word ik dan eindelijk ingeleid! Vanmorgen hebben ze me gestript, morgen om half 8 moeten wij ons melden op de verloskamer. SPANNEND! Liefs, Joeja
spannend zeg vooral als je het van te voren al weet. Heel veel succes of ben je misschien stiekem al bezig?
Spannend hoor! Veel succes en een voorspoedige bevalling toegewenst. Ook hoop ik natuurlijk dat je een gezond kindje en een heerlijke kraamtijd krijgt! Geniet ervan.
DANK JULLIIIEEE! .. voor alle fijne wensen ! Wij gaan ons best doen! Ik heb al sinds maandag best heftige weetjes, het voelt sinds het strippen alleen wat prikkeliger en dat wordt steeds erger. En het wil zo nu en dan ook nog wel eens behoorlijk mijn rug in schieten... dus wie weet hihi... Liefs, Joeja
Heel erg veel succes. Het zou fijn zijn als het nu doorzet, maar mocht dat niet het geval zijn, dan weet je zeker dat het morgen goedkomt... ZET UM OP!