Welke kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rataplan, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oke, ik ben erg vroeg. De eerste echo heb ik nog niet eens gehad, maar toch ben ik me al een beetje aan het orienteren voor kinderwagens.

Er zijn er zoveel, in allerlei uitvoeringen, prijsklasses ed.
    Nu ben ik er wel over uit dat ik niet een kinderwagen van €800,- wil. Dat is me gewoon echt te gek.

Misschien kan iemand me hier helpen. Uiteraard heb ik wel een paar eisen.

-De duwstang moet in hoogte verstelbaar zijn, aangezien manlief en ik beiden lang zijn.
    -Er moet een adapterset voor de maxi-cosi op kunnen.
    -Het liefst 4 wielen, met 2 zwenkwielen voor.

That's it.

Iemand misschien ervaring met de wat goedkopere kinderwagens (max €400,-)

2. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Quinny buzz zijn best fijne wagen in die prijsklasse

3. MamavC

MamavC Niet meer actief

Tweedehands?
    Ik had een tweedehands Quinny Buzz voor 50

4. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Wij hebben een nieuwe Mutsy Igo Urban Nomad aangeschaft.
    Daar kon ook de maxi-cosi op.
    Heerlijke wagen... Misschien net iets duurder (ingeval van nieuwe aanschaf en aanschaf complete pakket) maar valt denk ik misschien nog mee. Ik denk dat je deze ook wel tweedehands kan vinden.

Hebben nu een urban jungle aangeschaft voor 150,00 € omdat er (al) een tweede kindje op komst is. Tegen de tijd dat ons tweede kindje zich aankondigt zal de oudste nog niet lang genoeg kunnen stappen om over te schakelen op een meerijdplankje. Dus toch even de aankoop gedaan. Zodra de oudste dan beter/goed kan stappen, een meerijdplankje en de mutsy terug in gebruik nemen voor kleine afstanden. De Urban zal dan dienen voor lange wandelingen en uitstapjes... Een nieuwe Urban was voor mij echt te duur omdat ik vorig jaar nog maar de Mutsy had aangeschaft :D! Had nog liever de bugaboo donkey gehad, maar kijk, dat lukte al helemaal niet.

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ja ik zit ook wat te spieken op marktplaats, maar een tweedehands voor 250 euro, dan koop ik liever een nieuwe. Ik ga eens kijken naar die wagens die jullie genoemd hebben. Dank jullie wel voor zover

6. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook zitten kijken maar ik wil toch ook max. 600 euro uitgeven voor een (nieuwe) kinderwagen.

2e hands voel ik me niet lekker bij (ieder zijn ding)

Waarschijnlijk gaan wij deze halen:

Kinderwagens Mutsy | Kinderwagen Mutsy EVO Black, Black Frame

Voldoet aan al je eisen, en wij vonden hem supermakkelijk op te klappen in de winkel.

Bij verschillende babywinkels kun je de wagens proberen en dat zou ik dan ook doen! Kun je ook van alles vragen en echt "proefrijden";)

7. coow89

coow89 Lid

30 jan 2010
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goed de aanbiedingen in de gaten houden. Vooral nu dadelijk de nieuwe kleuren in de winkels komen kan het zoveel schelen (heb je ineens een wagen van normaal €800 voor €400/€500).
    Wij hebben uiteindelijk onze mura met ruim €350 korting bij van Asten in Tilburg vandaan. Ook een kleurtje van 2014 maar daar merkt de kleine niks van.
    Hebben ook tweedehands gekeken maar vond het prijsverschil te klein.

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.153
    3.028
    113
    Nederland
    Wij hebben een quinny buzz 3. 2e hands gekocht voor 200 euro en zag er nog als nieuw uit. Super fijne wagen om mee te rijden!

9. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Einde van het jaar gaan de oude kleuren er vaak uit. Zo heb ik toen een wagen gekocht voor 500 die daarvoor 900 koste. Misschien als leuke tip ;) toen was dat ongeveer eind november begin december.

10. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mutsy igo, model van vorig jaar. Samen met de Joolz hoog genoeg maar de Joolz was te duur. De igo was 509,-

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oh dat is wel een goede tip, om eind van het jaar de wagens even in de gaten te houden. Misschien leuke aanbiedingen dan. Verder heb ik een adresje gevonden waar ze tweedehands bugaboo's inkopen en opknappen. Dan heb je een hele mooie bugaboo voor 400 euro. Dat vind ik ook nog wel te doen. Verder hou ik er ook rekening mee dat je een wat duurdere wagen ook wel weer voor een mooi prijsje kan verkopen natuurlijk. Dit is sowieso ons laatste kindje dus hij hoeft hier niet jaren gebruikt te worden

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Die nieuwe mutsy is ook gaaf :)
    Sowieso vind ik voor de lage prijsklasse mutsy de beste.

13. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben een nieuwe Mutsy Evo gekocht.

We willen absoluut geen 2ehands spullen.

14. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Ik zou gaan voor een 2e hands bugaboo cameleon ! Hebben wij ook gedaan en zijn er echt blij mee. Je hebt dan misschien wel een tweede handse maar de kwaliteit is vaak wel beter. En hij is zo mooooi :D

15. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Mutsy transit van de babydump. Waren destijds 409€ kwijt alles erbij (maxi cosi, adapters, voetenzak, reiswieg, wandelwagen,luiertas dacht ik)

16. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wij hebben de mutsy evo nomad gekocht. Mooie prijsklasse en een mooie wagen vonden wij

17. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.486
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb tweedehands via fb een Quinny Speedi gekocht voor 40 euro. Hierbij zaten 2 reiswiegen, buggygedeelte + adapters hiervoor, voetenzak, regenhoezen, vliegennetje en dekbedjes. Op de adapters van de gewone reiswieg past ook de maxicosi. Maxicosi heb ik voor 10 euro over genomen van de overbuurvrouw, helemaal nieuw kindje had er 2 keer in gelegen, kon niet meer geruild worden maar had toch een andere aangeschaft.. Wij zijn zeer tevreden over de wagen. Ik ben zelf 1.71m, vriend is 1.91m en loopt er ook makkelijk mee.

18. MamavC

MamavC Niet meer actief

Jij bedoel je. Of heeft je vent ook zoveel last van hormonen? 😂

19. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    ik heb de baninni gekocht. tot nu toe erg tevreden over maar nog niet in gebruik en niet zo duur en wel compleet

Deel Deze Pagina