Ik ben alweer ongesteld geworden, maar mijn vriendinnen zeggen dat dat wel heel erg snel is. Dus ik vroeg me af, of het snel is, of dat meerdere dit hebben??
Nou, ik vroeg me hetzelfde af.. was al gestopt met vloeien en toen ineens 2 dagen weer met buikkrampen in de 5e week. Nu wacht ik op de '2e keer'.. dus kan je nog geen antwoord geven
ikna 6 weken, exact hetzelfde als voor de zwangerschap. Vloeien ismet 4 weken gestopt. Dus ja ik denk wel dathet kan
Zou het wel in de gaten houden, kan zijn dat er nog een restant zit en dat je daardoor weer begint te vloeien. Ik vind het wel erg snel hoor. Zou het wel bespreken als je op nacontrole gaat.
Ik ben al op nacontrole geweest afgelopen maandag....dat vond ik ook al snel. Maar ik heb zoizo niet veel gevloeid, en heb een keizersnede gehad....misschien dat dat scheelt...?
Ik had dit ook. heb maar een goeie 3 weken gevloeid (vaginale bevalling) en was 5 weken na de bevalling alweer ongesteld. Ik heb dit bij beide kids gehad! En hoewel het vrij vlot is, kan het wel gewoon. Ik moest wel opletten of ik niet veel stolseltjes verloor, want dan kan het zijn dat er iets is achter gebleven. Maar zolang je dat niet hebt en je geen overmatige krampen hebt is er niets aan de hand
Hier ook. Precies 4 weken gevloeid, waarvan de laatste week echt minimaal (licht oranje). Toen nog 3 dagen spotting. En na 4 dagen geheel vrij van vloeien had ik ineens 5 dagen weer lichte menstruatie met helder rood bloed. Voelde totaal niet aan als een menstruatie, maar ik kan me niet voorstellen dat het er nog bij hoorde eigenlijk. Het was wel weer abrupt gestopt zoals bij een menstruatie het geval is. Dat oranje vloeien is voor mij puur iets dat ik zie na een bevalling, nooit bij menstruatie. En dat had ik nu dus ook niet.
Ja hoor, ik was een week gestopt met vloeien en toen werd ik ongesteld. Daartussen controle gehad wat er allemaal prima uit zag.
Ik werd weer precies na 6 weken ongesteld. was op nacontrole en vroeg het nog aan de vk of ik nou ongie was of restant van de kraambloedingen en die zei als ik fulltime bv gaf het absoluut geen ongesteldheid was. Nou de volgende dag vloeide ik als mijn normale cyclus met de bijbehorende krampen. Dus was indd ongesteld. Vond het wel raar dat de vk zei dat het echt niet kon omdat ik fulltime bv gaf.
Bij mijn oudste ook na 5 weken weer ongesteld, gestopt met vloeien en paar dagen later ongesteld. Was ook een keizersnede. Edit: als je bv geeft is het wel vrij snel, maar ook dan niet abnormaal oid.
Inderdaad erg vreemd. Bv kan ervoor zorgen dat je menstruatie uitblijft, maar hoeft niet. Bij mijn dochtertje ben ik 14 maanden niet ongesteld geweest. Nu bij mijn jongste zoontje werd ik met 8 weken weer ongesteld, ondanks dat ik nog zo'n 12 keer per 24 uur voedde.
Ja hoor, lijkt me normaal als je geen BV geeft. Ik ben in maart bevallen en gestopt met BV midden april en midden-eind mei weer ongesteld. Dus 4-5 weken na het stoppen met de BV. Lijkt me dat als je begint met KV dit dus ook 4-5 weken na de bevalling kan komen.