Standjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sima31, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje aan jullie zwangere dames! Ik lees op het forum (en op internetsites) dat het standje "vrouw bovenop" niet echt meewerkt aan een eventuele zwangerschap. Nu heb ik eigenlijk vaak op deze manier sex en mijn vriend komt ook altijd klaar in deze houding...

Heb ik wel een kansje of moeten we toch andere standjes gaan proberen?? Ervaringen?

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onbeschermde sex heb je altijd een kansje;)
    Maar om je kansen te vergroten.. tja zou ik toch een andere 'eindpositie' kiezen als ik jou was.
    Het staat er natuurlijk niet voor niets maar misschien kan je in elk geval ff zo blijven 'zitten', zodat niet alles er gelijk weer uitloopt.:D
    Succes met zwanger worden!
    Liefs Gwen

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou als ik terugreken moet onze rake keer van een keertje mij bovenop geweest zijn ;) Daarna gewoon zorgen dat je 'handig afstapt' :D en nog even blijven liggen.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Alle standjes waarbij het er niet meteen uitloopt, geeft misschien iets meer kans....maar verder gaat het meer om vruchtbaarheid en een beetje geluk.
    Succes en veel plezier! ;)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is 't anders wel gelukt hoor ;)

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

na 14 maanden proberen is het bij ons dus ook op dit standje gelukt :D

7. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) :) :) wat een opluchting! Dank voor jullie reacties, ik ben weer wat meer "gerustgesteld" ;)

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De kans is er altijd!!!! Inderdaad 'handig afstappen' en even blijven liggen (benen omhoog) kan al helpen. Veel belangrijker is om te weten wanneer je het beste kunt sexen!

9. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Hier is het ook gelukt met klussen!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ach, ik vond het ook niet echt romantisch om mijn vent steeds vlak voor zijn 'afsluiting' toe te fluisteren of hij niet toch even bovenop wilde. Die arme schat leefde al opeens met iemand die erg 'opgewonden' raakte van een positieve ovutest... We eindigden dus gewoon op de manier waar we bezig waren :D

11. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hier is het op deze manier ook gelukt!

12. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons ook! Terwijl we dit nooit deden vanwege het advies wat we lazen op internet. Op een gegeven moment waren we daar klaar mee en hebben we gewoon sex op de manier zoals wij wilden en het was raak! :)

Deel Deze Pagina