Haaaaiii ik ben al 5 dagen opzoek naar mijn ei, met clear blue digitale ovu tester. Maaarrr nog steeds geen ei en heb nog maar 2 staafjes over. Zit nu op dag 16 en heb een cyclus van 29 dagen. dan zou ik toch vandaag of morgen ECHt mijn ei moeten hebben , als ie er is. Maarrrrrrr ik heb ooit de persona gekocht, en die staafjes zijn echt exact hetzelfde als van de clear blue. Weet iemand of je die ook kunt gebruiken? heb al op google gezocht, maar kon niks vinden. alleen 1 iemand die het gemaild had naar een bedrijf, maar die kreeg (natuurlijk) als antwoord dat het niet kon. ze zouden ook gek zijn als ze ja zouden zeggen natuurlijk. Maar ik ben wel benieuwd of mensen er ervaring mee hebben en nu maar hopen dat ik morgen een smiley heb....
Ik heb wel ergens op het net gelezen dat het kon..... (maar weet niet meer waar hoor...) Heb er zelf geen ervaring mee... Is trouwens ook op het net te vinden hoe je persona staafjes moet aflezen zonder computer.... ik heb persona en bij mij werden het rechtste streepje echt heel knallend tijdens mn ei (schuine hoekje naar links houden....) Je zou t kunnen proberen.... en dan zelf ook naar de streepjes kijken...
Dank je :d dat is wel es de moeite waard ja!!! haha zo wel gaaf zijn als het werkt. scheelt hoop geld!