nu had ik altijd de dipstick ovulatie testjes van zwanger en kids en de zwangerschaps testen van hun die je 6 dagen eerder kan nu vroeg ik mij af met welke hebben jullie goede ervaringen?
Ik ben heel tevreden met de ovulatietesten van Z&K. Ik heb veel merken geprobeerd, maar deze zijn echt het fijnst en duidelijkst vind ik. Qua zwangerschapstesten gebruik ik de uiterst gevoelige midstreams en soms kruidvat en clearblue.
over de ovutesten ben ik inderdaad wel te spreken maar die zwangerschaps testen bij z&k vind ik niet zo fijn een keer lijntje gehad maar was niets
Ja zie het ook vaker op het forum hier. Weet je wat ik zou doen? Testen met de action. Als je daar een streepje op krijgt is de kruidvat ook te zien, dan weet je het zeker dat je zwanger bent en de action is lekker goedkoop Ik persoonlijk heb altijd een witte test als ik ook niet zwanger ben op de action
Ik heb zelf nooit valse lijntjes (ik gebruik meestal de midstreams). Je hebt nu ook de nieuwe predictor early (vanaf 5 dagen voor nod) en certain ultra early (vanaf 6 dagen voor nod). Of je neemt gewoon kruidvat, maar ik hoor daar ook veel dames over dat ze valse lijntjes hebben.
denk dat ik dan voor de midstream ga van z&k en de ovu van hun eigenlijk wat ik had dus alleen dan de cassetes veranderen voor de midstreams
Ik gebruik de gewone sensitest strips als ovulatietestjes. (Op aanraden fert arts) Daarnaast is de kruidvat 2v5 erg gevoelig en zal zo rond 10dpo al streepjes kunnen geven met ochtend urine. Ik geloof zelf niet in valse streepjes bij deze testjes..ECHTER ze zijn wel zo gevoelig dat ze ook een biochemische zwangerschap detecteren. Een bevrucht eitje doet dan een poging door te zetten maar breekt alsnog af omdat de kwaliteit bijv niet goed was. Dat heb ik nu 3x gehad en werd alle drie keer ruim overtijd alsnog ongesteld. Vals wil ik het dus niet noemen..gevoelig wel. Wil je wat meer zekerheid..neem dan de action. Die heeft veel meer hcg nodig. Als je daar positief op test mag je wat mij betreft blij zijn