Hoi dames, Toevallig kwam ik vandaag bij de Action en zag daar zwangerschapstesten liggen. Nou was ik benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Zijn deze accuraat of zijn ze ook wel eens vals positief? Er staat nl in de gebruiksaanwijzing dat ze vanaf 4 dagen voor NOD te gebruiken zijn, zijn ze vanaf dat moment ook al echt betrouwbaar? Ik test nl liever een keer vals negatief dan vals positief. Graag hoor ik of iemand er ervaring mee heeft. Bedankt.
Volgens mij hoor ik van de meesten dat deze best wat hcg nodig hebben En de nummer 1 blijft van kruidvat denk ik hihi
Ik testte op 9dpo positief, en ik hoefde geen moeite te doen om hem te zien... Dus ik ben van mening dat ze super goed zijn!
Ik heb zelf kruidvat en action gebruikt en die van de kruidvat meet naar mijn idee sterker, maar de action doet het prima en ik zou zelf gewoon lekker met die van de action testen alleen niet voor nod.
Ik ben er erg tevreden over, maar ik bleek ook al na NOD te zitten. Toen ik niet zwanger was nooit een vals tweede streepje gehad.
Thnx voor jullie reacties. Ik probeer te wachten tot NOD (nog 4 dagen), maar dan weet ik dat in ieder geval
Ben er ook echt tevreden mee.. Als hij negatief was, was ik ook echt niet zwanger. De eerste positieve klopte ook , was zwanger
ik heb ze vorig jaar ook gebruikt.. die van action deden het goed bij mij terwijl cb en kv negatief waren. was toen trouwens geen vals positief.. volgens mij wordt het als vals positief gezien als je al positief getest hebt en vlak daarna alsnog ongesteld wordt wat dan een vroege miskraam is..
K heb deze ronde met action getest op mijn NOD en had een duidelijk streep. Heb in een andere ronde wel eens rare testen gehad met horizontale streepjes, dus ik raad je aan iig twee pakjes mee te nemen, mocht een pakje testen niet goed zijn dan kun je met een andere testen die miss. wel goed is. Overigens nooit een vals positief resultaat gehad met deze testen. Succes!
Mag ik hier nog een vraag over stellen? Ik lees in verschillende topics dat de zwangerschapstest van de Action niet zo gevoelig is en meer hcg nodig heeft om een positief resultaat te tonen. Hoe kan dat eigenlijk? De action zwangerschapstest reageert bij 25 mlU (tenminste volgens de info die ik gevonden heb), evenals een aantal andere testen. Dan zou je toch net zo snel een positieve test moeten hebben als bij bijv. kruidvat? Is dat ervaring die sommigen van jullie hebben met deze testen?
Wat er op de verpakking staat van de testen klopt niet altijd hoor. Zo reageerd de kv 2v5 al bij een hcg van 8. Ook al door meerdere meiden hier bewezen die smorgens vroeg een kv test deden en later op de dag bloed moesten prikken op hcg. De actiontest heeft hier dus al vaker laten zien dat hij veel meer hcg nodig heeft. vrouwen met bv een lichte action test, testte knal op de kv...
Ik had 4 dagen voor nod op kV licht streepje echt inimini, de dag erna dus 3 dagen voor nod zeker wel een streepje op de kV, toen een lichte op de action.dus ze reageren gewoon voor je nod
wel grappig om te lezen dat de verhalen uiteen lopen dus aan mij heb je denk ik niet veel maar toch de action was bij mij nog hagelwit waar op de kruidvat al een tuurstreepje stond, toen ik knal op de kruidvat had, was de action tuur maar mijn vriendin teste met de action 5 dagen voor NOD een duidelijk streepje terwijl de kruidvat weer licht was dus ik ben verdeeld over deze test en raadt gewoon aan doe gewoon beide whuahaha
ik heb nu met beide getest, beide omo-wit... zoals te lezen in mijn banner vandaag nod... maar zegt dus niets.. gelukkig zijn de testen niet duur en ik zou gewoon allebei in huis halen!
Had hier met action dag voor nod al een positieve test en ze liepen netjes op En ook bij mijn miskramen met action test getest en werkten beiden prima!