Ik ben nog niet aan de beurt met testen maar ik vroeg mij gewoon af Welke vroege zwangerschapstest is betrouwbaar? iemand goede ervaringen?
Tot een paar maanden geleden zou ik nu heel makkelijk de kv2v5 hebben gezegd, maar die doet de laatste tijd ook wel vaker raar. Ik zelf heb goede ervaring met de gewone midstream van zwanger&kids. Etos 2v5 moet ook goed zijn.
Persoonlijk heb ik goede ervaring met deze: Cassette Zwangerschapstest - 6 complete zwangerschapstesten Ik heb ze zelf ook weer besteld (maar dan 15 stuks voor 21,56).
Sensitest Zwangerschapstest midstream vanaf 2,99 per stuk | Sensitest Sensitest Zwangerschapstest midstream Heb hier hele goede ervaring mee en ze zijn niet duur vind ik en je kunt er meerdere tegelijk bestellen en als je ze binnen krijgt dan krijg je een bon met een kortings code voor eventueel een volgende keer
ja heb er wel ervaring mee. Had op 14 DPO nog negatieve testen terwijl kv en sensitest wel positief waren. CB heeft dubbele hoeveelheid HCG nodig heb ik mij toen laten vertellen. meeste testen vanaf 25UI/L en CB 50